אא

״שר האוצר הבטיח לסבסד את הטיסות לאילת. המצב כיום רע״

כך אומר אלי לנקרי ראש עיריית אילת' לפספורטניוז שהוסיף ואמר על בקשת ישראייר וארקיע להעביר את פעילותן לטרמינל 1 בנתב"ג:. "כל דבר שישפר את שירות הטיסות לאילת שהוא רע כיום אני בעדו. מקווה שבקרוב יהיו בשורות לתושבי אילת"

אילת. צילום 123rf אילת. צילום 123rf

בעיר אילת לא אוהבים בלשון המעטה את צמצום תדירויות הטיסות של חברות ארקיע וישראייר לעיר.

חברות התעופה הבטיחו כפי שפרסמנו בפספורטניוז, להגדיל את מספר הטיסות לעיר הדרומית אם יאשרו להן להעביר את כל הפעילות שלהן לטרמינל 1 בנתב"ג.

אלי לנקרי ראש עיריית אילת אמר בנושא היום (שישי) לפספורטניוז: "כל דבר שישפר את שירות הטיסות לאילת שהוא רע כיום אני בעדו. זה אחד הדברים שמעסיקים אותי כיום , אני מטפל בנושא יום יום.״

בכל הקשור לבקשה של שתי החברות ארקיע וישראייר לעבור לטרמינל 1, אמר לנקרי: ״אני בעד בתנאי שכל מה שהחברות מחוייבות לו והתחייבו בעקבות המעבר ייושם אחד לאחד ובתנאי שיהיה מעקב שאכן זה יקרה. הם מדברים שיעברו לטרמינל 1 יגדילו את מספר הטיסות, יגבירו את הדיוק המבצעי של הטיסות וגם יוזילו את המחיר. מבחינתי תושבי אילת הם מעל הכל. אם הם יעשו את כל מה שהבטיחו השירות לתושבים הוא מעל הכל, זה אחד האתגרים היותר גדולים שלנו, כי השירות כיום רע מאוד, כולם יודעים, זה לא סוד".

עוד הוסיף לנקרי: ״אם מבחינת המדינה ושרת התחבורה זה בסדר אז אנחנו בעד. שוחחתי על כך עם השרה. שוחחתי גם עם מנהל רת"א אתמול, ואם זה יעשה בחוכמה וקביעת תנאים ברורים אני לא מתנגד, למרות שאני לא קובע בעניין. החברות גם הבטיחו שם יתנו להם לפעול מטרמינל 1 הם יטוסו מהשדה ברמון לחו"ל".

מה השרה רגב אמרה לך בעניין?

"השרה שדיברתי איתה בשבוע שעבר שהייתה באילת נחושה לעשות סדר. זה כבר טוב. היא  מודעת למה שהם מבקשים, יש שם דיונים בנושא. המנכ"ל מנהל דיונים ומנסים לעשות סדר בכך".

כמה תושבי אילת נפגעים כיום?

"מאוד נפגעים, כפי שציינתי השירות לא טוב. תדירויות הטיסות קטנה, הכל קשור לסגירת שדה דב וההשלכות של זה. אני מקווה שנוכל לבשר בשורות בקרוב לתושבי אילת.״

לנקרי סיפר כי יש הסכמות עם שר האוצר סמוטריץ' בנושא ואמר: ״הוא נחוש לעזור לתושבי אילת בכל נושא הסדרת הטיסות, וגם שרת התחבורה. הגענו להסכמות בכל הקשור לטיסות מסובסדות לתושבי אילת ואני מאוד מקווה שזה יקרה בקרוב מאוד. אני מעריך את המאמץ של שר האוצר, מנכ"ל משרדו, שרת התחבורה ומנכ"ל משרדה, הם עושים מאמץ לפתור את זה".

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אילתישראיירארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: