אא

לאחר שהצטרפה לשנגן: חברת התעופה האירופית משיקה קו שלישי למדינה

חברת התעופה הלאומית של פולין תמריא לראשונה לאורדיה, במערב רומניה, היעד השלישי ברשת של LOT Airlines לרומניה, אחרי בוקרשט וקלוז'-נאפוקה. עתה שרומניה נמצאת באזור השנגן ואין עוד צורך לעבור ביקורת גבולות, תהליך הצ'ק אין יהיה קצר משמעותית

אורדיה. צילום: Shutterstock אורדיה. צילום: Shutterstock

חברת LOT Airlines משיקה קו חדש בין ורשה לאורדיה (Oradea).

חברת התעופה הלאומית של פולין תמריא לראשונה לעיר במערב רומניה ב-3 ביוני 2024. הטיסות לאורדיה יופעלו ארבע פעמים בשבוע, בכל ימות השנה. אורדיה מהווה את היעד הרומני השלישי ברשת של LOT Polish Airlines, אחרי בוקרשט וקלוז'-נאפוקה.

הק החדש של LOT Airlines, שמיוצגת בישראל על ידי חברת Open Sky יופעל כאמור ארבע פעמים בשבוע, הן בעונת הקיץ והן בעונת החורף. הטיסות לאורדיה מתוכננות לימי שני, רביעי, שישי ושבת. בימי רביעי ושישי, טיסה LO655 תמריא מוורשה בשעה 11:25 וטיסה חזרה LO656 תמריא מאורדיה בשעה 14:35. בימי שני ושבת תמריא טיסה LO657 מוורשה בשעה 14:30. וטיסה LO658 תמריא חזרה לוורשה בשעה 17:40.

הטיסה תופעל על ידי מטוסי Embraer 170 ו-175 נוחים ותיארך כ-1.5 שעות.

ShutterstockShutterstock

"אורדיה היא היעד הרומני השלישי בתוך הרשת המתוכננת של LOT Polish Airlines, אחרי בוקרשט וקלוז'-נאפוקה. התושבים ייהנו לא רק מחיבור לוורשה, אלא גם מהעברות קלות לנמלים בפולין, מערב אירופה וצפון אמריקה", אומר רוברט לודרה, מנהל מחלקת הקווים ב-LOT Polish Airlines.

אורדיה, בצפון מערב רומניה, קוסמת לתיירים בעיקר בזכות הארכיטקטורה הברוקית שלה. המבקרים בה יוכלו ליהנות מהמעדנים המקומיים - ממולאי כרוב הקרויים סרמלה, עוגות הפלצ'ינטה הידועות וסופגניות הפפנש החמימות.

כזכור, החל מה-31 במרץ 2024, רומניה נמצאת באזור השנגן ולכן אין עוד צורך לעבור ביקורת גבולות, מה שיקצר משמעותית את תהליך הצ'ק אין.

Shutterstock/ LOTShutterstock/ LOT

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: LOTפוליןרומניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: