אא

"דיסנילנד פריז" מכפיל את גודלו: זה הפארק החדש שיוקם

לרגל יום הולדתו ה-32 של פארק דיסני הסמוך לבירת צרפת, הודיעה רשת הפארקים על פתיחת "עולם ההרפתקאות של דיסני" ב-2025. כל ההדמיות וההרפתקאות במתחם החדש

עולם ההרפתקאות של דיסני, פריז 2025 (הדמיה: Disney) עולם ההרפתקאות של דיסני, פריז 2025 (הדמיה: Disney)

חדשות מרעישות לחובבי הפארקים של דיסני. "דיסנילנד פריז", הפארק שהיה מוכר בעבר כ"יורודיסני", מתרחב לפארק שני, שייפתח 33 שנים אחרי פתיחת הראשון.

"עולם ההרפתקאות של דיסני" (Disney Adventure World) יהיה למעשה חידוש ל"פארק אולפני דיסני" שהיה קיים בצד הפארק המרכזי מ-2002 ועד היום. נוסף לכך יוקם "עולם לשבור את הקרח" (World of Frozen) וביחד, בסך הכל - יוכפל גודלו של פארק דיסנילנד פריז.

צילום: Disneyצילום: Disney

"עולם ההרפתקאות של דיסני" שייפתח באביב 2025, אמור לעשות כבוד לסרטי הקולנוע המיתולוגיים של ענקית הקולנוע. "עולם לשבור את הקרח" ייקח את המבלים אל העולם הקפוא והאהוב בו יוקם בית החורף של אנה ואלזה, אגם מלכותי וטיילת בלב הפארק. במקום תוקם גם במת 360 מעלות עם מזרקות, מוזיקה, אורות ואפקטים מיוחדים. עוד ייפתחו במתחם החדש בתי מלון, חוויות בילוי והסעדה שונות.

צילום: Disneyצילום: Disney

וזה עוד לא הכל. בפארק החדש יוקם גם מתחם "אליס ומלכת הלבבות" (Alice & The Queen of Hearts: Back to Wonderland). מדובר במופע פרוע וחדשני בהשראת סרט האנימציה "אליס בארץ הפלאות". המופע יכלול אקרובטים מעופפים, מוזיקת פופ ורוק, ושני סופים אפשריים להחלטת הקהל.

צילום: Disneyצילום: Disney

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיסנידיסני פריזוולט דיסני

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: