אא

זהו הדוקר מהמתקפה הרצחנית באוסטרליה

משטרת ניו סאות' וויילס פרסמה את זהותו של הדוקר שרצח 6 בני אדם ופצע עוד רבים אתמול (שבת 13.4.24) בסידני שבאוסטרליה: ג'ואל קאוצ'י, בן 40 מקווינסלנד, כנראה אדם מעורער בנפשו. בניגוד לטענות שעלו, ככל הנראה לא מדובר בתקיפה אנטישמית

קניון ווסטפילד, סידני, אוסטרליה. זירת הפשע (צילום: SHUTTERSTOCK) קניון ווסטפילד, סידני, אוסטרליה. זירת הפשע (צילום: SHUTTERSTOCK)

המתקפה הרצחנית בקניון בסידני שבאוסטרליה מסתמנת כאירוע חמור ביותר - אך לא כמתקפה אנטישמית. משטרת ניו סאות' וויילס, המדינה באוסטרליה שבשטחה נמצאת העיר סידני, מפרסמת את זהות הדוקר מקניון ווסטפילד שבאזור בונדיי.

כזכור, הדוקר רצח שישה בני אדם אתמול (שבת 13.4.24) ופצע רבים נוספים בפרבר היוקרתי המזרחי של סידני, הנחשב גם לאזור בו מתגוררים יהודים רבים. 

הדוקר הוא ג'ואל קאוצ'י, בן 40, תושב מדינת קווינסלנד שבאוסטרליה. למרות שהמניע למעשה הנורא עדיין לא ברור, לא ניתן בשלב זה לזהות את האירוע כתקיפה אנטישמית שכוונה לעבר יהודים, למרות האזור בו שוכן הקניון ולמרות המסעדה הישראלית הסמוכה למקום הדקירה. מספר מקורות שונים מסרו לכלי התקשורת באוסטרליה כי מדובר באדם מעורער בנפשו.

שוטרי NSW בסידני. המתחם נשאר סגור (צילום: SHUTTERSTOCK)שוטרי NSW בסידני. המתחם נשאר סגור (צילום: SHUTTERSTOCK)

בין הנרצחים: 4 נשים, בנות 20 עד 55 וגבר כבן 30, כולם נהרגו במקום וחלקם עדיין לא זוהו רשמית. אישה בת 38 שנלקחה לבית החולים סנט וינסנט במצב אנוש מתה מפצעיה.

12 אחרים - בהם תשע נשים, שני גברים ותינוק בן תשעה חודשים - סובלים מפצעי דקירה, טופלו על ידי פרמדיקים במקום והועברו לבתי חולים שונים בסידני.

מרכז הקניות והרחובות שמסביב נותרו סגורים גם היום (ראשון 14.4) להמשך החקירה, שכן זירת הפשע עדיין נמצאת תחת חקירה משפטית - כך מעדכנת משטרת ניו סאות' וויילס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסטרליהסידניפיגוע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: