אא

"שרשרת שרבים": התחזית הקיצונית להמשך השבוע

השירות המטאורולוגי מעדכן על תופעה חריגה הצפויה לפקוד אותנו בימים הקרובים: "שרשרת שרבים" שתחל ביום רביעי (17.4.24). לאילו טמפרטורות אנחנו צפויים ומה יהיה בערב פסח? כל הפרטים

שרב בישראל (צילום: SHUTTERSTOCK) שרב בישראל (צילום: SHUTTERSTOCK)

חג האביב בפתח ואיתו השרבים של האביב. אבל כאלה - עוד לא היו לנו העונה. השירות המטאורולוגי מפרסם הבוקר (שני 15.4.24) הודעה מיוחדת על "שרשרת שרבים" שצפויה לפקוד את ישראל החל מיום רביעי השבוע.

על פי הודעת השירות המטאורולוגי, צפויות 33 מעלות בשפלה ועוד יותר מכך בעמקים. אבל זה ממש לא הכל. השרב הנוסף, שעלול להיות כבד הרבה יותר על פי ההודעה, יגיע בפסח ויישאר איתנו לאורך חול המועד.

הטמפרטורות החזויות ליום רביעי הקרוב יעמדו על 35 מעלות בבית שאן ובטבריה, 30 בתל אביב, 28 בחיפה, 34 בבאר שבע ובאילת.

גם בקצה טווח התחזית ניכר שהטמפרטורות יהיו גבוהות מאוד ביחס לעונה, אך עד אז, כלומר עד סוף חול המועד פסח - עוד צפויים שינויים.

התחזית להיום: מעונן חלקית. הטמפרטורות יהיו ללא שינוי ניכר. משעות הצהריים בהרים ובפנים הארץ צפוי גשם מקומי. הלילה: מעונן חלקית עד בהיר. ייתכנו הגבלות ראות בעמק יזרעאל, מישור החוף ,השפלה וצפון מערב הנגב.

שלישי: מעונן חלקית עד בהיר. תחול עליה ניכרת בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ, והן תהינה גבוהות מהרגיל לעונה.

רביעי: תחול עליה ניכרת נוספת בטמפרטורות ויעשה שרבי כאמור, ברוב אזורי הארץ.

חמישי: בבוקר יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה. לקראת צהריים יחדור לאזורנו אוויר קריר יותר ולח, הטמפרטורות ירדו ,הרוחות ייתחזקו וייתכן אובך.

ברשות הטבע והגנים מעדכנים על חשש משיטפונות בנחלי מדבר יהודה והערבה היום (יום שני). חל איסור מוחלט להיכנס ברגל וברכב לאפיקי נחלים בזרימה עד לירידה מוחלטת של מפלס המים, אסור להתקרב לשפת נחל בשעת שיטפון מחשש להתמוטטות הגדה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מזג אווירשרב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: