אא

כמו בחו"ל: אל על מאפשרת רכישת כרטיסי רכבת

חברת התעופה הישראלית מיישרת קו עם החברות הגדולות בעולם ומאפשרת מעתה רכישת כרטיסי רכבת בחלק מהיעדים אליהם תטוסו - במועד רכישת כרטיס הטיסה. כך זה עובד

רכבת ומטוס (צילום: SHUTTERSTOCK) רכבת ומטוס (צילום: SHUTTERSTOCK)

במשך שנים זה כבר קורה בחברות התעופה הגדולות באירופה כדוגמת לופטהנזה, SWISS, אייר פראנס ואחרות, ועכשיו - גם בישראל.

אל על מאפשרת לרכוש כרטיסי טיסה בשילוב כרטיסי רכבת ביעדי גרמניה - פרנקפורט, ברלין ומינכן וגם בהולנד (אמסטרדם), בהזמנה אחת.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

בגרמניה ניתן לרכוש כרטיסים מנמלי התעופה בהם אל על נוחתת גם להמבורג, שטוטגרט, דיסלדורף, קלן, דרזדן, לייפציג, האנובר ונירנברג. ומאמסטרדם לבריסל ולאנטוורפן בבלגיה.

איך זה עובד? בעמוד הבית של אל על בוחרים את יעד הטיסה ואת מספר הנוסעים. ביעדים בהם ניתן להזמין גם כרטיס רכבת בנוסף לכרטיס הטיסה, הדבר מצוין באופן בולט. בוחרים את סוגי הכרטיסים ומשלמים. המחירים המוצגים כוללים את כרטיסי הטיסה וכרטיסי הרכבת.

ניתן להמשיך מטיסת אל על ברכבת. נמל סכיפהול (צילום: shutterstock)ניתן להמשיך מטיסת אל על ברכבת. נמל סכיפהול (צילום: shutterstock)

שימו לב: יש לבצע צ'ק אין לטיסה באתר אל על ובנוסף לבצע צ'ק אין לנסיעת הרכבת באתר הרכבת הרלוונטי. מומלץ לבצע צ'ק אין לרכבת מיד לאחר ביצוע הצ'ק אין לטיסה.

כרטיס הרכבת יישלח במייל לאחר ביצוע הצ'ק אין באתר הרכבת. בעלייה לרכבת יש להציג את כרטיס הרכבת, את הדרכון ואת כרטיס הטיסה (ניתן להציג העתק דיגיטלי).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכבתאל עלגרמניההולנדברליןפרנקפורטמינכןאמסטרדם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: