אא

במילה אחת: WOW. ביקרנו ב-The George - המלון ומתחם האירוח הכי מדוברים ולוהטים בת״א

במתחם המתחדש שבין דרך בגין לרחוב המסגר, כאשר עדיין אפשר להוריד את הניילונים מתחנת קרליבך של הרכבת הקלה ומגורדי השחקים החדשים שמולכם, התחושה היא שמולכם נחת מגדל מכוכב אחר. זהו "The George Tel Aviv", הסוד הגלוי והכי מדובר של המרכז החדש של ת"א

"The George" (צילום: עמית גירון) "The George" (צילום: עמית גירון)

במתחם המתחדש שבין דרך בגין לרחוב המסגר, כאשר עדיין אפשר להוריד את הניילונים מתחנת קרליבך של הרכבת הקלה ומגורדי השחקים החדשים שמולכם, התחושה היא שמולכם נחת מגדל מכוכב אחר.

"The George" שנפתח בימים אלה להרצה, הוא הרבה יותר מאשר בית המלון הכי מדובר בתל אביב כרגע. ולא נופתע אם גם אתם שמעתם על הפנינה החדשה, החצי-מסתורית שנגלית לעין ברגע שנפתחות הדלתות האוטומטיות שחושפות את המתחם רב-המפלסים שמבקש לשאול "מאיפה בכלל להתחיל".

צילום: עמית גירוןצילום: עמית גירון

העיצוב המוקפד של המתחם, שעוד נגיע לפרט אודותיו, מתאר במדויק את מה שרצה המשורר לשיר: "ארץ פלאות" שכל חלק בה יוביל אתכם לחוויה אחרת, ולא חסרות כאלה - "חזון ה-Seven Ex", קוראים לזה כאן.

שבע חוויות שונות של מחייה, עבודה, פגישות, חגיגות, אוכל, לינה ורגיעה, כאשר בכל חוויה ניכר שהושקעה מחשבה והושקע מאמץ על כדי להעביר אותה אלינו לא רק באופן מדויק ומהודק אלא גם חדשני שעוד לא נראה במחוזותינו.

אם למי מכם יצא להכיר בעבר את ה"סוהו האוס" הרי שכאן מדובר בשלב אחד קדימה אליו לוקחים העומדים מאחורי המקום את קונספט מועדון החברים - ולא פלא שחלק מהעושים המלאכה הגיעו בעבר מה"סוהו" התל אביבי.

אז על מה אנחנו בכלל מדברים?

המלון | נתחיל ממנו, כי לשם כך התכנסנו.

ב"The George" 170 חדרי מלון מעוצבים בשילוב של חזית הסטייל העולמית לצד אלמנטים מעולמות הרטרו, בדיוק כמו שתמצאו בכל בירות העולם בימינו. החשיבה כאן לפרטים - מהתאורה החכמה ועד למרפסת הפרטית, דרך מוצרי הטואלטיקה של אחד ממותגי היוקרה הנודעים בעולם ועד לצבעים הסקסיים של הקירות.

צילום: עמית גירוןצילום: עמית גירון

העיצוב | כדי להגיע לחוויה הבאה במלון, אי אפשר לחמוק מקולקציית האמנות הישראלית שתגלו בדרככם. כן, בתוך המתחם הבינלאומי, תתעטפו לפתע בתחושה ישראלית ואפילו פטריוטית עם יותר מאלף יצירות של אמנים כחול-לבן שנאספו בשיתוף גלריית גורדון. חלק מהעבודות נעשו במיוחד עבור המקום. שימו לב במיוחד לעיצובים בבריכה והרימו את הראש במתחם ארוחת הבוקר. לא נגלה לכם מה תמצאו שם, רמז תמצאו בתמונה שלפניכם.

צילום: עמית גירוןצילום: עמית גירון

ואם בעיצוב עסקינן, כלל הבניין עוצב על ידי המעצב הספרדי הנחשב לזארו רוזה ויולן, שדאג כאן גם לנגיעות ממדינת מוצאו, בעיקר באריחי הקיר בחללים השונים שיזכירו לכל מי שביקר בברצלונה כמה מלונות, מועדונים או חללים ציבוריים אחרים שמעוטרים בסגנון המזוהה הזה.

הבריאות | מכאן המשכנו לקומה שבמתחם מכנים "Wellness", אנחנו כינינו אותה חדר כושר מאובזר יותר ממרבית המקצועיים בתחום בתל אביב. לצד המשקולות ומכשירי האירובי תמצאו סטודיו פילאטיס, סאונות, בריכה וחלל אימונים בו מתקיימים אימונים מקצועיים. יש כאן גם חדרי טיפולים למעוניינים ובכלל אוירה מרגיעה שתכין אתכם כמו שצריך לאקשן שמחכה בהמשך הערב.

צילום: עמית גירוןצילום: עמית גירון

הערב | הערב של הג'ורג' הוא עולם אחר לחלוטין, שמרגיש כמו סרט שאתם חלק בלתי נפרד ממנו. אם זה במסעדות השף הלופט או הפרדס של ברק אהרוני שמגדירות מחדש מסעדות בבתי מלון, או בצד השני של הקומה שהופך בשעות הלילה לבר/מועדון הכי בועטים וסקסיים בתל אביב עם הופעות חיות של אמנים מדוברים ומוזיקה מעולה וחיה המנוגנת על ידי די ג'ייז מובילים.

צילום: עמית גירוןצילום: עמית גירון

האוכל | בעניין המזון, אגב, יש כאן גם בר-בריכה ובעתיד גם יוקם בית קפה וחנות של "משק עפאים",שמביני עניין אומרים כי מדובר בלהיט ענק. יכול להיות שאנחנו קצת פחות אניני טעם, אז נסמוך על מי שמבין בזה קצת יותר.

צילום: עמית גירוןצילום: עמית גירון

העבודה | קצת לא נעים לי להרוס את כל הכיף והרילקסיישן הזה, אבל במקום פועלים גם חללי עבודה משותפים וחדרי ישיבות לחברי המועדון של הג'ורג', כולם מאובזרים ומעוצבים ברמה מטורפת. אבל לא התכוונתי להרוס לכם את החוויה עם מחשבות על עבודה.

צילום: עמית גירוןצילום: עמית גירון

הלוקיישן | המיקום שאיתו התחלנו את הכתבה וגם נסיים, בתחילה מרגיש קצת NO MAN'S LAND בגלל היותו אזור מתחדש וכזה שבעתיד מרכז העיר ישכון למרגלותיו.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

אבל סיבוב קצר בסביבת המלון יחשוף אתכם לעובדה שקניון TLV נמצא חמש דקות הליכה מהמלון ושדרות רוטשילד במרחק של כעשר דקות, כך שה"בידוד" המסוים שתחושו דווקא פועל לטובתכם - עד שכל תל אביב החדשה תעבור לגור סביב הג'ורג'.

The Geroge, טל ישראל 5 תל אביב

חדר ללא ארוחת בוקר - החל מ-1,050 שקלים ללילה
חדר עם ארוחת בוקר - החל מ-1,332 שקלים ללילה
סוויטה החל מ-1,909 שקלים ללילה (ללא ארוחת בוקר)

"The George" שייך לאלקו הוספיטליטי, חברת בת של אלקו

הכותב היה אורח המלון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: THE GEORGEבתי מלוןתל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: