אא

פני התסכול: "החופשה כולה בוטלה בגלל הפסקת הטיסות של איזי ג'ט"

ערן ורועי ושני ילדיהם תכננו שבוע של חופשת פסח מהנה באירופה. עבודת התכנון החלה כבר בחורף, כולל הטיסות, מלון, שתי דירות AIRBNB וציפיות גדולות של הילדים. ומהכל - נשאר רק תסכול גדול

ז'נבה. התכנון המקורי (צילום: SHUTTERSTOCK) ז'נבה. התכנון המקורי (צילום: SHUTTERSTOCK)

"התכנון היה לנסוע לחופשה בת שבוע בשוויץ ובצרפת. עשינו הזמנה בנובמבר בערך, מתוך תקווה שהמלחמה תחלוף. הזמנו מלון ושתי דירות Airbnb באזור ז'נבה. מלכתחילה כל מה שהזמנו היה יקר יותר, והנחנו שמשהו עלול להשתבש והטיסה תבוטל. אבל ההודעה של איזי ג'ט הגיעה כל כך קרוב למועד הנסיעה - שגם זה כבר לא הועיל, לפחות במקרה של אחד הבתים ששכרנו".

את הדברים הללו אומר לפספורטניוז באכזבה גדולה ערן, שיחד עם בן זוגו רועי ושני ילדיהם, תכננו חופשת הפסח באירופה. "רצינו אגם, מים, ירוק, להתנתק מהחדשות, ואחרי סוף השבוע האחרון הבנו עוד יותר עד כמה אנחנו זקוקים לזה".

איזי ג'ט. צילום: 123rfאיזי ג'ט. צילום: 123rf

ואז הגיעה הודעת איזי ג'ט, לפיה טיסות החברה לא מתבטלות רק עד יום ראשון הקרוב (21.4.24) אלא עד סוף לוח הקיץ (27.10.24). ככה סתם.

לערן חשוב לציין כי "בהתחשב במה שקורה מסביב ברור לי שאלה צרות קטנות מאוד. יש חטופים, חיילים בחזית ומשפחות של חללים. אלה באמת בעיות של פריבילגים, אבל בסקאלה של החיים הנורמליים, זה מאוד מבאס".

איך הגיבו הילדים?

"הילדים מאוד התרגשו לקראת הנסיעה וכששמעו שאנחנו לא נוסעים, היו התפרצויות בכי וכעס. גם אנחנו כועסים כי לפחות בינתיים, אין סיבה אמיתית לכך שאיזי ג'ט לא מכבדת את ההסכמים שלה עם הלקוחות".

מה לגבי יתר ההזמנות שלכם? הצלחתם לבטל חלק לפחות?

"ביטלנו את הדירה ב-Airbnb אבל את רוב הכסף עליה כבר שילמנו. בעלת הדירה הייתה מקסימה ואמרה שהיא מוכנה לוותר לנו ושהיא תפנה ל-Airbnb כדי שיחזירו לנו את הכסף. זה עדיין לא קרה.

אתם עוד מנסים להציל משהו מהחופשה?

"ביומיים האחרונים אנחנו עושים שמיניות באוויר למצוא חלופות נסיעה, אבל עוד לא נולד היעד באירופה שאסכים לשלם על טיסה אליו יותר מ-300$. ההיצע דל ונראה שהחברות שנותרו, בהן הישראליות, מרוויחות היטב מהמצב".

חופשה בישראל כחלופה? יקר יותר משווייץ!

במצב הנוכחי, ערן ורועי פנו גם לחפש חופשה בישראל. "אבל זה אפילו יקר יותר מחופשה בשווייץ! שלא לדבר על זה שבחלק ניכר מהמדינה לא מתחשק לך לנפוש או שאי אפשר בגלל המצב הביטחוני".

לסיום, שננסה אולי להבין את הצד השני? אתה יכול לנסות להבין את ההחלטה של איזי ג'ט?

"התחושה היא שהם קיבלו החלטה נמהרת, ללא עילה סבירה באחד המועדים החשובים ביותר לישראלים - חג הפסח. אין לי אלא לחשוד שיש כאן מניע נסתר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איזי ג'טחופשה בחו"לביטול טיסות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: