אא

הדרמה נמשכת: טיסת אל על לדובאי הונחתה באבו דאבי - וחוזרת עם הנוסעים לנתב"ג

הגשמים הבלתי פוסקים בדובאי ממשיכים לפגוע קשות באחד ממרכזי התעופה הגדולים בעולם: טיסת אל על שאמורה היתה לנחות הבוקר בדובאי הונחתה באבו דאבי, לא הורשתה להוריד נוסעים - וכעת עושה דרכה בחזרה לישראל. מדובר במטוס בואינג 777 ועליו כמעט 300 נוסעים

בואינג 777 של אל על בואינג 777 של אל על

טיסה 971 של אל על, שאמורה היתה לנחות הבוקר בדובאי, הוסטה לנחיתה באבו דאבי - אבל בכך לא נגמרה הדרמה. לפספורטניוז נודע כי בטרם ההמראה לדובאי, כאשר מזג האוויר הסוער ביעד כבר היה ידוע, כי באל על קיבלו אישור המראה במסלול הטיסה הרגיל.

עם זאת, כ-40 דקות לפני הנחיתה נאמר לצוות המטוס כי הטיסה במטוס הבואינג 777 לא תוכל לנחות בדובאי והיא הועברה לנחיתה באבו דאבי. בתחילה נאמר כי הנוסעים יוכלו לרדת מהמטוס שם, אך בהמשך הוחלט שבשל עומס הסטות של טיסות לאבו דאבי, לא יינתנו שירותי קרקע לאל על והחברה תיאלץ להחזיר את הנוסעים לישראל.

בתוך כך, טיסת החזור מדובאי LY972 שתוכננה להיום בצוהריים (באותו מטוס, בואינג 777) בוטלה, ואל על תיאלץ למצוא פתרונות חלופיים לכמעט 300 הנוסעים שנתקעו בדובאי ללא טיסת חזור.

מאל על נמסר בתגובה: "טיסת אל על LY971 לדובאי המריאה כמתוכנן, בכפוף לאישור נחיתה מהשדה בדובאי. מזג האוויר הסוער בדובאי יצר עומסים בנחיתות בשדה ובעקבותם הטיסה הוסטה לנחיתה באבו דאבי. לצערנו השדה המקומי לא אישר להוריד את הנוסעים, והמטוס המריא לתל אביב".

ביטולי הטיסות והעיכובים בנמל התעופה של דובאי רבים מאוד בשל מזג האוויר הסוער שם, וגם חברות תעופה נוספות נאלצו לבטל את טיסותיהן לישראל היום (17.4.24). כל טיסות Fly Dubai להמשך היום מתל אביב לדובאי ומדובאי לתל אביב - מבוטלות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלדובאימזג אוויר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: