אא

זה הסכום העצום שהושקע במלונות יוקרה ביוון ב-3 השנים האחרונות: הנתונים נחשפים

מכון המחקר הממשלתי של יוון מפרסם את הנתון המדהים לפיו כמעט 2.5 מיליארד אירו הושקעו בשלוש השנים האחרונות במלונות יוקרה ברחבי יוון

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

יותר מ-2.05 מיליארד אירו הושקעו בבניית מלונות חדשים ביוון בשנה האחרונה, כאשר רוב הסכום הופנה למלונות של 4 ו-5 כוכבים. כך מפרסם מכון המחקר הרשמי של ממשלת יוון, INSETE.

מדובר בעלייה של 39% בהשקעה במלונאות במדינה ביחס ל-2022. מתוך הסכום הזה, 242 מיליון אירו הושקעו במלונות 5 כוכבים ו-258 מיליון אירו במלונות של 4 כוכבים. רובה ככולה של ההשקעה - פרטית.

עוד על חופשות יוקרה וכל מה שמתעדכן בטרנד - במדור החדש של פספורטניוז

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

במהלך שלוש השנים האחרונות, הושקעו 12 מיליארד אירו בתיירות ביוון, כאשר רוב הכספים מ-2021 עד 2023 הושקעו בבנייה או שיפוץ של מלונות 5 כוכבים. בתקופת שלוש השנים האחרונות, 6.7 מיליארד אירו הושקעו במלונאות כאשר 2.4 מיליארד אירו הושקעו במלונות היוקרה.

בנוסף להשקעות בבתי מלון, 2.26 מיליארד אירו נותבו למגזרי אירוח אחרים כמו חדרים להשכרה או וילות. על פי מכון המחקר INSETE, ענף התיירות היווני חיזק את כלכלת המדינה ב-28.5 מיליארד אירו בשנה האחרונה (2023), מהווה 13% מהתמ"ג ורשם את הביצועים הגבוהים ביותר אי פעם - כאשר 2024 צפויה להיות שנה חזקה לא פחות עבור המדינה התיירותית.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותיוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: