אא

אחרי הסערה: התעופה בדובאי מתחילה לחזור לסדרה

חברות התעופה חוזרות להפעיל את לוחות הטיסות הרגילים, למרות שעדיין ישנם הרבה ביטולים ועיכובים. המרחב האווירי שמול חופי דובאי התפנה ממטוסים שחגו בו יותר מיממה וטיסות אל על וארקיע המריאו כסדרן

פליי דובאי ואמירייטס (צילום: SHUTTERSTOCK) פליי דובאי ואמירייטס (צילום: SHUTTERSTOCK)

הסערה חלפה. אחרי יותר מ-24 שעות של דרמה אווירית בדובאי, חברות התעופה מתחילות לחזור ולהפעיל את לוח הטיסות הרגיל.

אמנם עדיין החברות, לרבות אמירייטס שבסיסה בדובאי צריכות למצוא פתרונות לאלפים רבים של נוסעים שטיסותיהם בוטלו, ואמנם עדיין ישנם ביטולים ועיכובים רבים, אך השגרה כבר נראית באופק.

לאורך היממה האחרונה המרחב האווירי של דובאי, לרבות שמי דובאי שמול חופי האמירויות, התמלאו במטוסים שחגו וחיכו לאישורי נחיתה שהתקבלו בחלק מהמקרים רק לאחר שעות ארוכות. כעת, נראה כי המרחב התפנה והטיסות נוחתות כסדרן.

הבוקר: הישראליות המריאו כסדרן

באשר לחברות הישראליות, טיסה LY971 של אל על שנאלצה לשוב על עקבותיה אתמול לאחר שלא קיבלה אישור נחיתה בדובאי (ולמרות שהונחתה באבו דאבי) יצאה הבוקר כסדרה לדובאי. כמוה גם טיסה IZ603 של ארקיע. מרבית טיסות Fly Dubai צפויות לצאת היום כסדרן אחרי שהתבטלו רובן ככולן אתמול. טיסת ישראייר לדובאי - מבוטלת היום.

צילום: ספיר פרץצילום: ספיר פרץ

באמירויות מנסים עוד לאמוד את הנזקים שנגרמו לנמל התעופה בשל הסערה הפתאומית, שעל פי כלי התקשורת במדינה נגרמה בשל זריעת עננים - עובדה שהממשל באמירויות מכחיש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיDXBאל עלארקיעישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: