אא

לקראת סופ"ש: זינוק במספר הנוסעים בנתב"ג, ועוד שיא נשבר

היום (חמישי 18.4) יעברו בנמל התעופה בן גוריון יותר מ-55 אלף נוסעים ב-336 טיסות בינלאומיות יוצאות ונכנסות. מדובר בשיא נוסף שנשבר מתחילת המלחמה

נמל התעופה בן גוריון. צילום: פספורטניוז נמל התעופה בן גוריון. צילום: פספורטניוז

מספר הנוסעים בנתב"ג ממשיך לשבור שיאים מתחילת המלחמה. אחרי שאתמול נרשמו יותר מ-50 אלף נוסעים, היום המספר עומד כבר על יותר מ-55 אלף, או ליתר דיוק 55,200 נוסעים.

הנוסעים יעברו בנמל התעופה הבינלאומי של ישראל ב-336 טיסות בינלאומיות יוצאות ונכנסות. בסך הכל ייצאו היום כ-30,100 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ויכנסו לישראל  כ-25,100 נוסעים.

אתמול (רביעי 17.4) גם כן נשבר השיא, כאשר עברו בנמל התעופה בן גוריון כ-50,200 נוסעים ב-298 טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות. 26,000 נוסעים יוצאים וכ-24,200 נוסעים נכנסים. 

מספר חברות תעופה בהן בריסל איירליינס, שעצרו טיסותיהן לישראל באופן זמני לאחר המתקפה של איראן על ישראל במוצאי שבת-יום ראשון (14.4.24) צפויות לחזור להפעיל היום את טיסותיהן, בהן בריסל איירליינס ואחרות.

עם זאת, יונייטד איירליינס הודיעה אתמול כי לא תחדש את טיסותיה עד יום ראשון הקרוב, 21.4. נזכיר כי אייר קנדה הודיעה במקביל כי תחדש את הטיסות בחודש יוני הקרוב ואיזיג'ט - בסוף אוקטובר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"גמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: