אא

"משתפים את החברות הזרות במצב בישראל באופן שקוף וענייני"

ברשות שדות התעופה מסכמים את אחד השבועות המורכבים בתולדות הענף בישראל: "מנהלי החברות הזרות ניזונים ממה שהם רואים באמצעי התקשורת במדינותיהם, מחמם את הלב לראות את החברות שעומדות לצד ישראל וממשיכות לטוס לארץ בימים לא פשוטים"

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

השבוע המסתיים היה אחד המורכבים בתולדות ענף התעופה בישראל. כזכור, הוא החל בלילה שבין שבת לראשון במתקפת הכטב"מים האיראנית, שהביאה לסגירה זמנית של נתב"ג בין 00:30 ל-07:30 בבוקר. אירוע חריג שהביא להשפעה נרחבת גם על פעילות חברות התעופה הישראליות והזרות, ועל הקווים לנתב"ג שחלקם עדיין לא חזרו לפעול.

"מחמם את הלב לראות שחברות תעופה בינלאומיות עומדות לצד ישראל וממשיכות לטוס ארצה, גם בימים לא פשוטים", אמר אמנון כהן, מ"מ מנכ"ל רשות שדות התעופה, באירוע חג בנתב"ג. "אנו נמצאים בתקופה לא קלה ולא מובן מאליו שחברות תעופה בינלאומיות ממשיכות לטוס לישראל. זאת, כמובן, לצד החברות הישראליות שלא הפסיקו לטוס מתחילת המלחמה".

אודי בר עוז, מנהל נתב"ג: "לא מובן מאליו שתוך שעות מועטות לאחר סגירת נתב"ג בלילה שבין שבת לראשון, שוב חזרה לנתב"ג פעילות של חברות בינלאומיות. הדבר מראה על המחוייבות שלהן לישראל ולציבור הנוסעים".

לדבריו, יש חשיבות רבה למידע אותו החזרות הזרות מקבלות מנתב"ג. "אנחנו משתפים את החברות בצורה שקופה, עניינית ותוך שאנו מסבירים להן ממקור ראשון מה המצב. ככל שהמידע שהן מקבלות הוא יותר מפורט, אמין ועדכני, תחושת הביטחון של הנהלת החברות, ולא פחות חשוב מכך, של הצוותים, עולה".

בר עוז ציין עוד כי למרות האירועים האחרונים, אנו רואים גידול מתמיד בתנועת הנוסעים בנתב"ג וחשף כי באם לא יחולו שינויים, בחודש מאי צפויים לעבור בנתב"ג כ -1.4 מיליון נוסעים ובחודש יוני כ-1.6 מיליון.

צביקי אברמוביץ', יו"ר פורום חברות התעופה בנתב"ג, ומנהל תחנת קתאי פסיפיק בישראל: "מדובר בתקופה מאתגרת ולא קל לתפעל מערך של טיסות בתקופת מלחמה, אבל לכולנו יש מכנה משותף: לראות כמה שיותר נוסעים בנתב"ג. בשביל זה אנו קמים בבוקר".

באשר לחברות הזרות אמר: "צריך לזכור כי מדובר בחברות תעופה שהנהלותיהן ועובדיהן נמצאים בחו"ל וניזונים ממה שהם רואים באמצעי התקשורת המקומיים. למידע הישיר והמדוייק שאנו מעבירים להם מהגורמים הרשמיים  בנתב"ג וברש"ת ישנה חשיבות גדולה בהליך קבלת ההחלטות שלהן בכל הנוגע לפעילות שלהן בישראל". 

אמנון כהן, אודי בר עוז וצביקי אברמוביץ' (צילום: רשות שדות התעופה)אמנון כהן, אודי בר עוז וצביקי אברמוביץ' (צילום: רשות שדות התעופה)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"גרשות שדות התעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: