אא

מיאמי סטייל: טרקלין עסקים חדש לדלתא במיאמי ומסתבר שזאת רק ההתחלה

שנת 2024 מביאה עימה חידושים משמעותיים בשורת טרקלינים נוצצים וחדשיםשל דלתא אייר ליינס. דלתא: "ההרחבה והשיפוץ של המועדון עוזרים לנו בצמיחה בשוק זה ומעלה את חווית הטרקלין לכזו שמתאימה לפרופיל של העיר התוססת הזו". רשימת הטרקלינים החדשים שייפתחו השנה בכתבה

"השראה מהצבעים הבהירים והחופים שטופי השמש של מיאמי". צילום: Delta Airlines "השראה מהצבעים הבהירים והחופים שטופי השמש של מיאמי". צילום: Delta Airlines

חברת דלתא אייר ליינס (Delta Air lines) הרימה את המסך על ״דלתא סקיי קלאב מיאמי״ (Delta Sky Club) - טרקלין העסקים החדש המשודרג של החברה בשדה התעופה של מיאמי.

המועדון החדש מציג תוספת של כ-1200 מ״ר ויותר מ-100 מושבים למועדון הנוכחי - גידול בקיבולת של יותר מ-50% - והוא עומד כעת על קצת יותר מ-3650 מ״ר ומוכן כבר לארח כ-300 אורחים.

"מיאמי היא מרכז תחבורה עולמי חשוב, עם בולטות הולכת וגוברת ברשת הקווים של דלתא איירליינס", אמר קלוד רוסל, סגן נשיא - מועדוני סקיי וחוויית טרקלין.

"ההרחבה והשיפוץ של המועדון עוזרים לנו לתמוך בצמיחה בשוק זה ומעלה את החוויה של אורחי הטרקלין לכזו שמתאימה לפרופיל של העיר התוססת הזו."

לעדכונים חמים וחדשות בנושא יוקרה בתיירות ובתעופה ועוד הקליקו כאן

עיצוב ההרחבה קיבל השראה מהצבעים הבהירים והחופים שטופי השמש של מיאמי. פסיפס חדש אשר נותן כבוד לארכיטקטורת הארט-דקו הקלאסית של העיר, בעוד פלטת הצבעים הכוללת משקפת את מי הטורקיז הסמוכים, השמיים הכחולים והמבטאים הלבנים והזהבים הנראים בעיצובים של דרום פלורידה.

: Delta airlines/צילום: Delta airlines: Delta airlines/צילום: Delta airlines

המועדון המתחדש מתחדש לסדרת שדרוגים שעורכת החברה בשנה הקרובה בטרליני העסקים.

נזכיר כי דלתא תשיק בקיץ הקרוב (יוני 2024) בנמל התעופה JFK (קנדי), טרקלין פרימיום בחלל ענק עם שירות מלא או בהגשה עצמית. בטרקליןהחדש יהיה שף צמוד, מטבחים פתוחים בהם יתבצע בישול בזמן אמת, אזורי נוחות ומתחמי בריאות ייעודיים ועוד והכל בהשראת העיר המארחת ניו יורק.

Delta Sky Club JFK, ישתרע על פני שטח של כמעט כ-1,300 מ״ר ומכיל יותר מ-250 אורחים, כולל מרפסת סקיי מקורה, יפעל לצד המועדון בטרמינל 4, ב- Concourse A. יחד לשני המועדונים תהיה לחברת התעופה האמריקאית היכולת לארח למעלה מ-800 אורחים בו זמנית בשדה״ת JFK.

בכלל, שנת 2024 מביאה איתה חידושים בטרקלינים של דלתא איירליינס.

הטרקלינים החדשים של דלתא ב-2024:

LGA: הרחבה של מועדון טרמינל C תוסיף למועדון סקיי Deck ויותר מ-100 מושבים. תחילת קיץ 2024

JFK: טרקלין הפרימיום בשדה התעופה של ניו יורק המיוחל יערוך כאמור את הופעת הבכורה שלו בחודש יוני 2024. כולל מרפסת לכל ימות השנה, טרקלין הפרימיום של JFK יהיה הגדול ביותר ברשת דלתא.

CLT: שוק חדש למועדון דלתא סקיי, המקום הראשון אי פעם בשארלוט יכיל למעלה מ-250 אנשים וימדוד כמעט 4,500 מ״ר.

SEA: יפתח עד סוף השנה מיקום של 6,500 מ״ר ב-A Concourse של נמל התעופה הבינלאומי סיאטל-טקומה, המועדון השני שלו בנמל התעופה.

LAX: יביא את חווית הפרימיום לחוף המערבי עם פתיחת טרקלין הפרימיום LAX הכולל מרפסת חיצונית אקסקלוסיבית. החלל בגודל של כ-3,000 מ״ר ויהיה נגיש ישירות במעלית מאזור הצ'ק-אין. ייפתח עד סוף 2024.

BOS: בסיום השנה, טרקלין הפרימיום BOS-E החדש בגודל של כ-2,000 מ״ר, יוכל לארח כ-120 נוסעים. טרקלין הפרימיום יחובר למועדון BOS-E Delta Sky Club שנפתח לאחרונה; לאורחי טרקלין הפרימיום תהיה גישה לשני החללים. ייפתח עד סוף השנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא איירליינסדלתאדלתא אייר ליינסdelta

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: