אא

הכירו את מנוי "חופשי חודשי" לטיסות Wizz Air

חברת הלואו-קוסט ההונגרית החלה להציע מנוי חודשי לטיסות בשם "Multipass": כמה הוא עולה, כמה תוכלו להשתמש בו, מהיכן להיכן תוכלו לטוס ומה האותיות הקטנות? כל הפרטים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

יש מי שנוהגים לכנות את חברות הלואו-קוסט "אוטובוס מעופף". ההגדרה הזו מעולם לא היתה נכונה יותר. חברת הלואו-קוסט ההונגרית Wizz Air, פתחה השבוע תוכנית חדשה בשם Wizz Multipass - מנוי חודשי לטיסות ליעדים שונים, במחיר קבוע מראש. התוכנית החדשה פועלת בשלב ראשון משלושה יעדים בלבד: איטליה, פולין ואלבניה.

המנוי האיטלקי כולל טיסה אחת בחודש, למשך 12 חודשים. מחיר המנוי לטיסה אחת בחודש בכיוון אחד הוא 64.99€ ולטיסה חודשית לשני כיוונים, 129.99€. כל הטיסות הן לאיטליה וכל החזרות הן לאיטליה. ההתחייבות היא כאמור ל-12 חודשים, ולהזמנת טיסה 5 ימים מראש לפחות.

ונציה (צילום: Shutterstock)ונציה (צילום: Shutterstock)

המנוי הפולני כולל טיסה אחת בחודש, למשך 12 חודשים. מחיר המנוי לטיסה אחת בחודש בכיוון אחד הוא 59.99€ ולטיסה חודשית לשני כיוונים, 119.99€. כל הטיסות הן לאיטליה וכל החזרות הן לפולין. ההתחייבות היא כאמור ל-12 חודשים, ולהזמנת טיסה 5 ימים מראש לפחות.

המנוי האלבני כולל טיסה אחת בחודש, למשך 12 חודשים. מחיר המנוי לטיסה אחת בחודש בכיוון אחד הוא 34.99€ ולטיסה חודשית לשני כיוונים, 69.99€. כל הטיסות הן לאיטליה וכל החזרות הן לאלבניה. ההתחייבות היא כאמור ל-12 חודשים, ולהזמנת טיסה 5 ימים מראש לפחות.

כל התוכניות השנתיות שמציעה Wizz הן ללא כבודה כלל: כלומר ללא מזוודה לבטן המטוס וללא טרולי אלא טיסה עם תיק קטן בלבד שניתן להכניס אל מתחת למושב שלפניכם בטיסה. לכל תוכנית ניתן להוסיף באופן קבוע משלוח טרולי או משלוח מזוודה במחירים משתנים ביחס למדינת המוצא.

כך למשל, באלבניה מדובר בתוספת של 27€ לחודש למחיר או 35€ לחודש למשלוח מזוודה - מה שמייקר מאוד את המנוי הבסיסי. במדינות האחרות תוספת המזוודה יקרה עוד יותר.

כאמור, בשלב זה התוכנית פועלת במדינות האמורות בלבד - איטליה, פולין ואלבניה, ככל הנראה כסוג של פיילוט לקראת הפעלתה במדינות נוספות - אם אכן היא תעבוד והלקוחות ינהרו אחר המחירים הנוחים בהתחייבות לפחות לשנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: WIZZ AIR

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: