אא

עונת הקרוזים נפתחת: היכן תוכלו לתפוס את הספינה החדשה של NCL?

הספינה "ויוה" שהצגנו באינסטגרם של פספורטניוז מגיעה לאירופה - וענקית הקרוזים נורבג'יאן קרוז ליין (NCL) מעדכנת היכן תוכלו לעלות עליה בעונה הקרובה (לצערנו, בשל המלחמה - לא מישראל). וגם: ההפלגות של ספינות החברה הנוספות בים התיכון לקיץ הקרוב

נורבג'יאן ויוה (צילום: עמית קוטלר) נורבג'יאן ויוה (צילום: עמית קוטלר)

ביקום מקביל, זו היתה צריכה להיות כנראה אחת התקופות היפות עבור ענף הקרוזים בישראל. אבל למרבה הצער, בשל המלחמה כל חברות השייט ביטלו את הפלגותיהן מישראל, כך שלנו נותר רק לקנא בשכנים מאירופה - או פשוט לעלות על טיסה ולתפוס הפלגה מאחד הנמלים הקרובים.

אולי גם לכם יצא לצפות בימים האחרונים בסרטון שהעלינו לאינסטגרם של פספורטניוז אודות ספינת הדגל החדשה של NCL, "ויוה" שביקרנו על סיפונה. בחודש הקרוב (מאי 2024) הספינה מגיעה לים התיכון והחברה מפרסמת את לוח הנמלים בהם תוכלו לעלות ולרדת בין מאי לנובמבר השנה:

ה"ויוה" מאפשרת הפלגות של בין 9 ל-11 ימים בנמלים הבאים: אתונה (פיראוס) ביוון, שהוא גם הנמל הקרוב ביותר לישראל; ליסבון, פורטוגל; ונציה (טריאסטה) ורומא (Civitavecchia), איטליה.

ספינות נוספות של החברה בים התיכון בקיץ 24'

Norwegian Star תפליג לאיסלנד ובהמשך לגרינלנד ולקנדה. Norwegian Getaway תגיע לאתונה ב-25 ביוני, ותצא למסלול הלוך ושוב בן שבעה עד 10 ימים באיי יוון. בכל יום, הספינה תעגון בנמל חדש המאפשר לאורחים לבקר באיסטנבול, טורקיה; הרקליון (כרתים), סנטוריני, מיקונוס ועוד.

Norwegian Escape תצא מנמל ברצלונה, ספרד לאיטליה להפלגות בנות שמונה עד עשרה ימים במערב הים התיכון.

בנוסף, הפלגות NCL באירופה כבר נפתחו למכירה עד דצמבר 2025. בעונה הבאה (2025) תצטרף לחברה גם הספינה החדשה AQUA, שתציג מבחר קולינרי ייחודי.

"אקווה". החל מהעונה הבאה בים (צילום: באדיבות NCL)"אקווה". החל מהעונה הבאה בים (צילום: באדיבות NCL)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCLנורווג'יאן קרוז ליין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: