אא

מסע יוקרתי אל העבר: רכבת "אוריינט אקספרס - לה דולצ'ה ויטה" יוצאת לדרך. צפו

הרכבת האגדית חוזרת בגרסה מחודשת ומכירת הכרטיסים נפתחת: כמה תשלמו על הנסיעה היוקרתית ברחבי איטליה, ומה תקבלו בתמורה? רמז: המון. וגם: צפו במסע ברכבת המפוארת

רכבת לה דולצ'ה (צילום: Orient Express - Accor) רכבת לה דולצ'ה (צילום: Orient Express - Accor)

הרפתקה חדשה לחובבי חופשות היוקרה. הרכבת האגדית "אוריינט אקספרס" שהוצגה לעולם לראשונה לפני כ-150 שנה בקווים שבין אירופה לאיסטנבול ואתונה, חוזרת בגרסה חדשה ויוקרתית מתמיד.

צילום: Orient Express - Accorצילום: Orient Express - Accor

"אוריינט אקספרס - לה דולצ'ה ויטה" תצא לנסיעות אך ורק בתוך איטליה בשנה הבאה, 2025 - על כך כבר סיפרנו לכם בעבר. כעת, נפתחים למכירה הכרטיסים לנסיעות בנות יום או יומיים, בין תחנות הרכבת של רומא, ונציה ויעדים שונים בסיציליה - ומדובר בחוויה יוקרתית ויקרה ביותר, אותה מפיקה ענקית המלונאות Accor.

18 סוויטות, 3 ארוחות ביום ואין-סוף אלכוהול

הרכבת החדשה המעוצבת בסגנון הקלאסי של האוריינט אקספרס, כוללת 11 קרונות ובהם 18 סוויטות פאר, 12 תאי-שינה יוקרתיים וסוויטת "לה דולצ'ה ויטה" הנחשבת ליקרה מכולן.


צפו במסע בזמן: רכבת אוריינט אקספרס - לה דולצ'ה ויטה (צילום: Accor)

בנוסף תמצאו ברכבת מסעדה עם מיטב הגסטרונומיה האיטלקית שמגישה שלוש ארוחות ביום, טרקלין לאורחים שינוהל על ידי חברה ייעודית חיצונית שנבחרה בקפידה, ובר עם מבחר יינות איטלקיים מובחרים ושלל משקאות חריפים (בתשלום נוסף).

צילום: Orient-Expressצילום: Orient-Express

עיצוב הפנים החדש כאמור עושה כבוד גדול לרכבת הוותיקה אך גם מתחדש בעיצוב בסגנון שנות ה-60 וה-70, תקופת "לה דולצ'ה ויטה" של איטליה.

בחדרי ה"דלוקס" ספה שהופכת למיטה זוגית, עם הדומים שיכולים לשמש כשולחנות או שרפרפים. בסוויטות תמצאו מיטה זוגית, ספה ושתי כורסאות. כל חדר מאובזר בחדר רחצה פרטי.

כמה תשלמו? לא מעט בכלל. מרבית המסלולים ללילה אחד מתחילים ב-3,802$ לאדם בחדרי הדלוקס ו-5,105$ לאדם בסוויטה. כאמור, כל היציאות של הרכבת יחלו באביב 2025. בסך הכל בעונת האביב תעבור הרכבת 16,000 ק"מ של נסיעה.

החל ממחר (24.4.24) סביב השעה 12:00 שעון ישראל, ניתן יהיה להזמין את החדרים שבהתאם למספרם ניתן להבין כבר מעתה - הכמות מוגבלת ביותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוריינט אקספרסיוקרהחופשה יוקרתית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: