אא

גם בחול המועד: מספרי הנוסעים היום בנתב"ג

היום (רביעי 24.4) היום הראשון של חול המועד פסח, יעברו בנתב"ג כ-47,400 נוסעים ב-290 טיסות בינלאומיות יוצאות ונכנסות. ומה בהמשך החג?

נתב"ג (צילום: SHUTTERSTOCK) נתב"ג (צילום: SHUTTERSTOCK)

מספרי הנוסעים בנתב"ג אמנם מעט נמוכים מערב החג, אך עדיין גבוהים: היום (רביעי 24.4) צפויים לעבור בנמל התעופה בן גוריון כ-47,400 נוסעים ב-290 טיסות יוצאות ונכנסות.

בסך הכל צפויים לצאת כ-26,900 נוסעים בטיסות בינלאומיות, ולהיכנס לישראל כ-20,500 נוסעים. נזכיר כי ביום ראשון, יום לפני ערב החג, עברו בנתב"ג 57,500 נוסעים בטיסות בינלאומיות, מה שנחשב לשיא במספר הנוסעים מאז פרוץ המלחמה.

מאז גל ההודעות על חברות תעופה שמעכבות את חזרתן לישראל, וגם אחת שביטלה את הטיסות לארץ עד סוף אוקטובר, לא נרשמו בימים האחרונים ביטולים נוספים ומספר חברות חידשו בימים האחרונים את הקווים לנתב"ג.

גם בהמשך החג צפוי מספר הנוסעים להיות פחות או יותר דומה למספר הנוסעים שעוברים היום בנמל התעופה הבינלאומי של ישראל. לקראת החג השני של פסח, שיחול בתחילת השבוע הבא, אנו צפויים לראות עלייה נוספת במספר. בסך הכל צפויים לעבור בחג הפסח הזה 1.2 מיליון נוסעים בנתב"ג, מספר נמוך משמעותית ממספר הנוסעים שעברו בנמל התעופה בפסח בשנה שעברה, כ-2.2 מיליון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"גרשות שדות התעופהנוסעים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: