אא

גאוני: מערכת הבידור החדשה של חברת התעופה האמריקאית

חברת JetBlue מציגה מערכת בידור חדשנית המאפשרת צפייה משפחתית בסרטים במטוסים ואפילו המשך צפייה בסרט מאותה נקודה בטיסת ההמשך שלכם. איך לא חשבו על זה קודם? וגם: מה מקבל מי שחוגג יומולדת 21 בטיסה?

מסיבת צפייה (צילום: JETBLUE) מסיבת צפייה (צילום: JETBLUE)

יכול להיות שגם לכם יצא לעלות לטיסה עם כל המשפחה, ולבקש מכולם ללחוץ באותה שנייה על הפעלת הסרט במערכת הבידור, כדי שתוכלו לצפות בו ביחד.

חברת התעופה JetBlue מציגה פתרון חדשני וקצת יותר טכנולוגי לעניין, לצד חידושים רבים נוספים במערכת הבידור של החברה וחידושים בתחום ההתאמה האישית של חוויית הטיסה.

במסגרת הפעלת האפשרות "Watch Party" בטיסה, תוכלו לבקש לצפות במקביל באותו סרט או באותה סדרה עם לא פחות מאשר חמישה נוסעים נוספים במטוס, כך שכל המשפחה תוכל לצפות ביחד, למשל.

בחברה מציינים כי זו הפעם הראשונה בה מספר זה של נוסעים יכולים לעשות זאת, וכי לחצני ההפעלה, לרבות Play ו-Pause יפעילו את הפקודות בכל המסכים המקושרים.

חידושים נוספים במערכת הבידור של החברה כוללים המלצות אישיות לתכני צפייה המבוססים על צפיות עבר בתכנים בטיסות, תיקיית "פייבוריטים" בה יישמרו התכנים שבחרתם וגם שמירת הגדרות (שפה, תרגום, עוצמת שמע ועוד).

ואולי החידוש החכם מכולם: אם יש לכם טיסת קונקשן, או פשוט טיסה אחרת בהמשך החודש, תוכלו להמשיך לצפות בתכני הבידור של המערכת בטיסה הבאה שלכם.

חידושים לא רק במערכת הבידור

חברת JetBlue הודיעה על שורה של חידושים נוספים בחוויית הטיסה (הנקראים "Blueprint") שמטרתם להפוך את חוויית הטיסה לאישית יותר.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

בין היתר, שמו של כל נוסע, גם במחלקת התיירים, יופיע בברכת קבלת פנים על מסך המושב שלפניו במטוס; ימי הולדת של הנוסעים יצוינו על המסכים ונוסע או נוסעת שחוגגים 21 יזכו למשקה אלכוהולי בחינם.

עוד חידושים מתחום הפרסונליזציה: אם יש לכם טיסת המשך, פרטיה ופרטי ההגעה אל שער העלייה למטוס לטיסה הבאה יופיעו על המסך שלפניכם, שעוד לפני כן ישמש אתכם בהזמנת מוצרים לרכישה מצוות הדיילים, לרבות מוצרי מזון ושתייה ישירות אל מושב המטוס שלכם.

החידושים זמינים בשלב ראשון בחלק מטיסות החברה, והשירות יתרחב למטוסים נוספים בהמשך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: JetBlueמערכת בידור

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: