אא

טסים בנוח: הכירו את נעלי הספורט שיוצרו עבור דיילי KLM

חברת התעופה ההולנדית מאפשרת לראשונה לדיילים לטוס עם נעלי ספורט - והם יוכלו לבחור אם להביא אותן מהבית, או לקבל את נעלי KLM שעוצבו במיוחד בשבילם. ומה דעתכם על איך שהן נראות?

נעלי KLM החדשות (צילום: KLM) נעלי KLM החדשות (צילום: KLM)

בזמן שבחברות תעופה רבות מאלצים עדיין את הדיילות ללכת על עקבים, ב-KLM הולכים על נוחות. החל מ-6.5.24, דיילות ודיילי חברת התעופה ההולנדית יורשו לעבוד כאשר הם נועלים נעלי ספורט, ולא נעליים אלגנטיות רשמיות, או נעלי עקב.

צילום: KLMצילום: KLM

הדיילות והדיילים יוכלו לבחור בין נעלי ספורט שלהם שעמן הם יגיעו מהבית, או לקבל את נעלי החברה החדשות שעוצבו במיוחד עבור אנשי החברה, על ידי חברת הנעליים ההולנדית Filling Pieces.

צילום: KLMצילום: KLM

בחברה אומרים היום, שההחלטה לאפשר לדיילות ולדיילים נעילת נעלי ספורט בטיסה, היא תוצאה של הקשבה לצרכי הצוותים ולאפשרות לבצע את העבודה באופן נוח יותר. "המהלך נפוץ ביותר ויותר חברות והוא משקף את ההתאמה לזמנים בהם אנו חיים", אומרים ב-KLM. בשנה האחרונה נערך פיילוט לנעליים שתוצאותיו היו חיוביות ביותר בשאלוני רווחת העובדים.

צילום: KLMצילום: KLM

"אחרי שנים של מראה קלאסי, אני נועלת היום את נעלי הספורט בהנאה רבה, זו נקודת פתיחה טובה יותר לטיסה טובה יותר", אמרה וילקה ואן דן בומגארד, מנהלת שירות בכירה בטיסות KLM שלקחה חלק בניסיונות של השנה האחרונה, וכאמור היתה מרוצה מאוד מהתוצאה.

צילום: KLMצילום: KLM

KLM אינה החברה היחידה המתחדשת. לפני כחצי שנה, ובצבעים קצת דומים לאלה של KLM, התחדשה חברת התעופה היוונית אג'יאן במדים חדשים לדיילות ולדיילים. המדים המעוצבים נכנסו לא מכבר לשימוש, לצד חידושים נוספים בחברה.

וגם זה קרה בשנה האחרונה: חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק החליטה לאפשר לכלל העובדים, ללא קשר למגדר, לעלות על עקבים.

צילום: KLMצילום: KLM

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: KLMדייליםדיילות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: