אא

בתקציב של כ-35 מיליארד דולר: נמל התעופה המתחדש של דובאי יהיה הגדול בעולם

נמל התעופה DWC בדרך להפוך לגדול בעולם, עם 260 מיליון נוסעים בשנה ו-400 שערי יציאה למטוסים. Emirates הודיעה: "זה יהיה הבית החדש של טיסותינו". מנכ"ל נמלי התעופה בדובאי: "חיזוק למעמדה של דובאי כמרכז תעופה עולמי". הצצה ראשונה להדמיות

הדמיית נמל התעופה החדש (צילום: EMIRATES) הדמיית נמל התעופה החדש (צילום: EMIRATES)

התעופה של דובאי בדרך לשנות את פניה באופן דרמטי. באמירות המרכזית המהווה את לב המרכז התיירותי-תעסוקתי של איחוד האמירויות, מכריזים היום (ראשון 28.4.24) על השלב השני בפיתוח נמל התעופה הנחשב כיום למשני בפעילותו בדובאי, אלמקטום (DWC). 

הדמיה: EMIRATESהדמיה: EMIRATES
על פי הודעת ענקית התעופה מדובאי, Emirates, עם סיום העבודות בנמל התעופה החדש, הוא יהיה גדול פי חמישה מנמל הבית הנוכחי של החברה, DXB ויהפוך לנמל התעופה הגדול בעולם. אמירייטס מודיעה כי DWC, לכשיהיה מוכן, יהיה הבית החדש של טיסותיה.

הדמיה: EMIRATESהדמיה: EMIRATES
נמל התעופה החדש יוכל לקלוט 260 מיליון נוסעים בשנה. לשם ההשוואה בנמל התעופה הפעיל בעולם, נכון להיום הנמצא באטלנטה, עברו בשנה שעברה 104.6 מיליון נוסעים. בנמל התעופה DXB בדובאי, השני בפעילותו העולמית, עברו בשנה שעברה 86.9 מיליון נוסעים.

בנמל החדש מתוכננים לא פחות מחמישה מסלולי נחיתה מקבילים ו-400 שערי יציאה למטוסים. באמירייטס הודו לשליט דובאי ואמרו: "הודות לחזון של שייח' מוחמד בין ראשיד אל מקטום, נמל התעופה הבינלאומי אלמקטום יבטיח שדובאי תמשיך להוביל את עולם התעופה גם בעשורים הבאים".

הדמיה: EMIRATESהדמיה: EMIRATES
פול גריפית'ס, מנכ"ל נמלי התעופה של דובאי, הסביר כי נמל התעופה הנוכחי, DXB, ימשיך לשרת כ-100 מיליון נוסעים בשנים הקרובות, עד לסיום הפיתוח של DWC: "צמיחתה של דובאי תמיד הלכה יד ביד עם צמיחת תשתית התעופה שלה, והיום אנחנו עדים לצעד נועז נוסף בדרך. ההכרזה על השלב השני בהרחבת נמל התעופה הבינלאומי-העולמי של דובאי - אלמקטום (DWC), בהשקעה של 128 מיליארד דירהם (כ-34.8 מיליארד דולר), היא תחילתה של השקעה עצומה של שותפים נוספים.

"נמל התעופה החדשני יספק ללקוחות שירות מהיר, נוח ואיכותי התואם למאה ה-21, ויחזק עוד יותר את מעמדה של דובאי כמרכז תעופה עולמי".

נמל התעופה הנוכחי של אמירייטס, DXB (צילום: SHUTTERSTOCK)נמל התעופה הנוכחי של אמירייטס, DXB (צילום: SHUTTERSTOCK)

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיDWCנמלי תעופהאמירייטסEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: