אא

עם בר שצופה אל מסלולי ההמראה: מלון העתיד של נמל התעופה Changi בסינגפור

מלון היוקרה Indigo שיוקם בטרמינל 2 של נמל התעופה צ'אנגי בסינגפור יכיל 255 חדרים. בין האטרקציות: בריכת אינסוף ותצפית אל מסלולי ההמראה מבר על הגג. כך ייראה המלון

מלון אינדיגו צ'אנגי (צילום: CHANGI AIRPORT) מלון אינדיגו צ'אנגי (צילום: CHANGI AIRPORT)

נמל התעופה Changi בסינגפור אמנם איבד את הבכורה כנמל התעופה הטוב בעולםאבל הוא לא מפסיק להתחדש. בטרמינל 2 של נמל התעופה, יוקם מלון יוקרה חדש בשם Indigo Changi Airport. בניית המלון צפויה להסתיים ב-2028.

אורכו של המלון בן 255 החדרים יהיה 163 מטרים, והוא יכלול אלמנטים עיצוביים חדשניים ומתקנים יוקרתיים, לרבות מועדון אורחים על הגג המלון, בר ובריכת אינסוף עם נוף פנורמי למסלולי ההמראה.

צילום: Changi Airportצילום: Changi Airport

בדומה לאלמנטים הנמצאים בחלקים אחרים של הנמל, לרבות בטרמינל Jewel הייחודי, גם במלון ייתנו דגש על צמחיה ירוקה טבעית. כאן מגדירים את החלק הירוק כ"יער גשם צף בגובה שבע קומות". הדמיית היער בתחתית הכתבה.

המלון יהיה גם "ירוק" יחסית לאחרים ועל ראשו יוצבו פאנלים סולאריים. במלון יפעלו מערכות קירור משוכללות, המסדרונות יאווררו בואפן טבעי ותוטמע בו טכנולוגיה לאגירת מי גשמים כדי להפחית את השימוש במים.

יצוין כי בנמל התעופה צ'אנגי פועלים כיום מספר מלונות כדוגמת YOTEL AIR וגם קראון פלאזה צ'אנגי בטרמינל 3, אותו הקימה החברה המקימה את המלון החדש, OUE.

הדמיית הקיר הירוק (צילום: Changi Airport)הדמיית הקיר הירוק (צילום: Changi Airport)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בתי מלוןסינגפורChangi Singapore Airport

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: