אא

״יעלה בהרבה על כל מה שדמיינו״: רויאל קריביאן ואיי הבאהמה עושים היסטוריה עם אטרקציה יוקרתית ומסקרנת

ענקית השייט החלה בהקמת מועדון החוף יוקרתי הראשון של החברה - ״Royal Beach Club Paradise״ שייפתח בנסאו שבאיים הקריבים. רה״מ איי בהאמה: ״צעד אמיץ לקראת העצמה גדולה יותר של בהאמה בתעשיית התיירות״

Royal Beach Club Paradise Island. צילום: Royal Caribbean International Royal Beach Club Paradise Island. צילום: Royal Caribbean International

חברת רויאל קריביאן אינטרנשיונל ואיי בהאמה סימנו לאחרונה את תחילתה של היסטוריה חדשה בנסאו, איי בהאמה, כאשר החלה הבניה של  Royal Beach Club Paradise באיי הבאמה שבאיים הקריבים.

המועדון ייפתח בשנת 2025 ויהיה מועדון החוף הראשון, של חברת רויאל קריביאן ויכלול בין היתר שלוש בריכות מפוארות, ברים, ביתנים פרטיים, שני חופים ועוד.

לתחילת הבנייה אשר נחגגה במקום בשבוע האחרון, הצטרפו בכירי ענקית השייט המצטיינת בראשותם של נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן גרופ ג'ייסון ליברטי, נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן אינטרנשיונל מייקל ביילי ועימם לא פחות ולא אחר מאשר ראש ממשלת איי בהאמה, פיליפ דייויס וסגנו, זאת כדי להנציח את ציון הדרך החשוב..

העבודות בחוף המלכותי הראשון מאוסף Royal Beach Club יתפסו תאוצה בחודשים הקרובים לקראת פתיחתו ב-2025 ובלב החוויה תעמוד מדינת האיים של איי בהאמה. המיקום: אחד החופים האידיליים ביותר של האי - לאוכל ולתרבות של איי בהאמה. במועדון שיהיה למעשה שותפות ציבורית-פרטית ייחודית בה, ״מועדון החוף החדש משלב את היופי והרוח של איי בהאמה עם נגיעות ייחודיות של Royal Caribbean על פני החוויה, השירות והעיצוב.״

Royal Beach Club Paradise Island. צילום :Royal Caribbean International .עולים על הקרקעRoyal Beach Club Paradise Island. צילום :Royal Caribbean International .עולים על הקרקע

פיליפ דייויס, ראש ממשלת איי בהאמה אמר: "עם החתימה על ראשי הסכם זה לפיתוח רויאל ביץ' קלאב פרדייז איילנד, אנו יוצאים לפרויקט זה כדי להגביר עוד יותר את החיוניות של המוצר התיירותי שלנו. בחתימה על ההסכם, אנו מוסיפים עוד חוויה ברמה עולמית לאפשרויות התיירות המגוונות שלנו. ועוד יותר חשוב מכך, אנחנו עושים צעד אמיץ לקראת העצמה גדולה יותר של בהאמה בתעשיית התיירות".

הארכיטקטורה המקומית התוססת והמקסימה נוצרה על ידי משרד אדריכלים בהאמי מקומי והעיצוב יכלול את הנופים יוצאי הדופן של מי הטורקיז הידועים של איי בהאמה וחופי החול הלבן. פרטים נוספים על החוף המלכותי הראשון ייחשפו בחודשים הקרובים, כאשר ככל הנראה הוא יכיל בין היתר לפחות שלוש בריכות מעוצבות עם ברים שניתן לשחות מהם עד לביתנים הפרטיים.

"האירוע פורץ הדרך המשותף שלנו מסמל שותפות, מומנטום והתפתחות כלכלית מתמשכת עבור כל כך הרבה יזמים מאיי הבהאמה והקהילה כולה", אמר ג'ייסון ליברטי, נשיא ומנכ"ל Royal Caribbean Group. "אנו אסירי תודה לשותפים שלנו על תמיכתם, במיוחד ממשלת בהאמה, שעומדים איתנו כאן היום לחגוג את העתיד לבוא".

עסקים ויזמים מקומיים ינהלו גם חלקים מהבנייה מה שייצר מאות מקומות עבודה בטווח הקצר והארוך. עד היום השתתפו תושבי בהאמה בסדנאות לפיתוח מאכלים מקומיים אותנטיים, מוזיקה, בידור, ספורט ופעילויות וכן רעיונות עיצוביים המשקפים את הרוח והסגנון הבהאמי האמיתי.

"בזמן שאנו פורצים דרך באי רויאל ביץ' קלאב פרדייז איילנד, יחד עם הממשלה ותושבי איי בהאמה, אנו חוגגים את מה ששותפות וחדשנות יכולות להשיג. זו תהיה סיבה נוספת, בעתיד הזוהר של נסאו, לחוות יעד שביקרנו בו מאז תחילתה של רויאל קריביאן לפני יותר מ-50 שנה", אמר מייקל ביילי, נשיא ומנכ"ל Royal Caribbean International. "היופי והקסם של האי הם הסיבה שבחרנו להציג לראשונה בו את מועדון הרויאל ביץ' בנסאו, ועם שיתוף הפעולה והתמיכה של יזמים מקומיים והקהילה, אנחנו יודעים שמה שאנחנו יוצרים יעלה בהרבה על כל מה שדמיינו".

Royal Beach Club Paradise Island יוכל לארח כ-2,000 אורחים. למועדון החוף יוכלו להגיע באמצעות שיט במעבורת מנמל השייט של נסאו והחזרה תהיה דרך מרכז העיר ההיסטורי של נסאו ליד שוק הקש המפורסם של הבהאמה.

כפי שפורסם לאחרונה בפספורטניוז, חברת השייט הגדולה בעולם המיוצגת בישראל באמצעות חברת סנורמה, הודיעה לא מכבר על הרחבת מערך היעדים שלה וכן על מועדון נוסף בסדרת רויאל ביץ' קלאב: בקוזומל במקסיקו, שייפתח בשנת 2026 ויהיה המועדון  השני בסדרת Royal Beach Club.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רויאל קריביאןROYAL CARIBBEAN

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: