אא

ימריאו לפיינל פור של היורוליג? ארקיע הטיסה את שחקני מכבי ת״א ושתי טיסות אוהדים נוספות לבלגרד

ארקיע המטיסה את שחקני מכבי ת״א בכדורסל למשחקיה באירופה, הטיסה הפעם את השחקנים והצוות המקצועי לבירת סרביה לקראת המשחק החשוב היותר של מועדון הכדורסל השנה, נגד פנאתינייקוס היוונית. בנוסף מוציאה הפעם החברה למשחקים 3 ו-4 שתי טיסות אוהדים לבלגרד

צילום: ארקיע צילום: ארקיע

חברת ארקיע הטיסה את שחקני מכבי תל אביב בכדורסל לבלגרד למשחקי הגומלין עם קבוצת פנאתינייקוס היוונית בבלגרד. בנוסף, ארקיע מטיסה גם שתי טיסות אוהדים למשחקים החשובים של מועדון הכדורסל בבירת סרביה.

הטיסה המיוחדת הראשונה לבלגרד יצאה כבר ביום ראשון בשעה 20:30 עם שחקני הקבוצה, שתנסה לנצח את שני במשחקים הקרובים (משחקים 3 ו-4) ולהעפיל לפיינל פור של היורוליג שיתקיים השנה בברלין.

הבוקר (ב') יצאה טיסה נוספת עם 220 אוהדים במטוס האיירבוס A321 של ארקיע וביום שלישי ה-30/04, יום המשחק הראשון מתוך שניים שיתקיימו כאמור בבלגרד תמריא טיסת אוהדים נוספת.

ארקיע ומועדון הכדורסל של מכבי תל אביב מציעות לאוהדים הצהובים מישראל חבילת פלייאוף מיחודת הכוללת: טיסות, העברות, מלון וכמובן - כרטיסים לסדרת המשחקים. 

נזכיר כי, ארקיע חתמה על הסכם חסות עם מכבי ת״א באוגוסט האחרון, במסגרתו מטיסה את הקבוצה למשחקי החוץ באירופה. ההסכם שנחתם הינו ל-3 שנים במסגרתו ארקיע היא חברת התעופה הרשמית של מכבי ת"א.

צילום: ארקיעצילום: ארקיע

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעמכבי תל אביב בכדורסל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: