אא

יריד התיירות הערבי ATM 2024 בדובאי בהשתתפות נציגים מכ-165 מדינות ייפתח ביום שני. במוקד: ״העצמת החדשנות״

Arab Travel Market ה-31 במספר אשר יתקיים במרכז הסחר העולמי של דובאי (DWTC) בו צפויים לקחת חלק יותר מ-40,000 משתתפים ולפחות 2,300 מציגים יתמקד השנה, בין השאר, בקיימות וחדשנות במגזר התעופה

מעל 40,000 ייטלו חלק ב-ATM. צילום: פספורטניוז מעל 40,000 ייטלו חלק ב-ATM. צילום: פספורטניוז

יריד התיירות הערבי (ATM), יתקיים בין התאריכים 6-9 במאי במרכז הסחר העולמי של דובאי.

היריד יתמקד השנה בנושא התעופה ויארח חברות תעופה בינלאומיות בולטות, יצרני מטוסים כדי לדון בחידושים ובפתרונות האחרונים בתעשייה.

ראוי לציין כי מדי שנה ATM מושך יותר מבקרים ומציגים וקברניטי תעשיית התעופה והתיירות מכל רחבי העולם משתתפים באופן פעיל כדוברים וחברי פאנל בכנס המקביל לתערוכה.

בשנה שעברה לקחו חלק ביריד 2,100 מציגים מכ-150 מדינות, כמובן, ויותר מ-35,000 מקצועני תיירות מכל רחבי העולם התארחו ביריד.

הנושא המרכזי של יריד ATM השנתי, המתקיים זו הפעם ה-31, הוא "העצמת חדשנות: שינוי נסיעות באמצעות יזמות", סטארט-אפים וחידושים התורמים תרומה משמעותית למגזר הנסיעות והתיירות. בהתאם להתמקדות בחדשנות, ATM משתפת פעולה עם Aviation X Lab ותוכנית Intelak, הכוללות סטארט-אפים ופיתוח רעיונות חדשים ומאתגרים במגזרי הנסיעות, התעופה והתיירות.

תוכנית הכנס של היריד ATM תכלול מצגות של מובילי נסיעות ותיירות עולמיים, והחדשנות במגזר התעופה תודגש על הבמה העולמית במפגש: How Aviation is Changing

דניאל קרטיס, מנהלת תערוכת Arabian Travel Market, אמרה: "ATM 2024 יציג יזמים בתעופה, אירוח ואטרקציות, בין רבים אחרים, ויחקור כיצד יתפתחו מגמות חדשניות בנות קיימא, תוך זיהוי אסטרטגיות לצמיחה במגזרים מרכזיים... למבקרים ב-ATM תהיה הזדמנות להתעדכן בהתפתחויות האחרונות של חברות התעופה המשפיעות ביותר בעולם".

"עם מחויבות איתנה לקיימות במגזר הנסיעות והתיירות, ATM מספקת בגאווה למגזר התעופה העולמי פלטפורמה לתובנות העדכניות על יוזמות סביבתיות, כולל SAF", הוסיפה קרטיס.

מגוון חברות תעופה בינלאומית ישתתפו ביריד, ובראשן Emirates, חברת התעופה הלאומית של דובאי ואיחוד האמירויות.

"המיקוד המרכזי של Emirates השנה ב-ATM הוא קיימות...כחברת תעופה אנו מחויבים להפחית את פליטת הפחמן ונדגים את היוזמות שכבר יישמנו, כמו שילוב חומרים בני קיימא במטוסים. בסך הכול, מבקרים ב-ATM יוכלו לראות עד כמה קרובה אמירייטס למערכת האקולוגית של קיימות", אמר עדנאן קזים, סגן נשיא ומנהל מסחרי ראשי של אמירייטס.

עוד לפי המארגנים, ייטלו חלק ביריד מותגי המלונות המובילים בעולם ולפי המארגנים ישנה של של יותר מ-20% במספר המותגים המלונאים המשתתפים השנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיאמירייטסATM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: