אא

״יש לנו תפקיד חשוב להראות לעולם שישראל כאן ושאנחנו לא הולכים לשום מקום״

כך אמרה עדן גולן שהמריאה הלילה בטיסה שזכתה למספר LY140 שמשמעותו ״ניצחון״ בגימטריה, ומסמל את מספר השיר של ישראל בחצי הגמר - 14. מנכ״לית אל על: ״נמשיך לתמוך בך ולקדם הצלחות ישראליות מסביב לעולם״

עדן גולן וטייסי אל על בדרך למאלמו. צילום: אלון טלמור עדן גולן וטייסי אל על בדרך למאלמו. צילום: אלון טלמור

לאחר חודשים ארוכים של הכנות, המריאה הלילה לאירוויזיון בשוודיה המשלחת הישראלית עם הזמרת עדן גולן.

במסגרת שיתוף הפעולה בין תאגיד השידור הישראלי וחברת אל על המריאה הטיסה המיוחדת ובה אנשי המשלחת ישירות מנתב"ג לאירוויזיון שיתקיים במאלמו, שוודיה. 
הטיסה המיוחדת קיבלה את המספר LY140 שמשמעותו ״ניצחון״ בגימטריה, וגם מסמל את מספר השיר של עדן בחצי הגמר שבו תשתתף - שיר מספר 14.
קודם להמראה התכנסו אנשי המשלחת הישראלית, יחד עם נציגי הנהלת כאן ונציגי הנהלת אל על ואיחלו לעדן הצלחה גדולה בתחרות וביצוג ישראל בתקופה מורכבת זו. 

צילום: אלון טלמורצילום: אלון טלמור

גולן, אמרה לפני ההמראה: "אני בדרכי לייצג את המדינה שלי על במת המוזיקה הכי גדולה בעולם, אני והמשלחת הישראלית של כאן. השנה יותר מתמיד יש לנו תפקיד חשוב להראות לעולם שישראל כאן ושאנחנו לא הולכים לשום מקום. אני מרגישה גאווה ואחריות ורוצה להודות לכולכם על חודשים של אהבה, אמון ותמיכה, שמזכירים לי כל יום מחדש את מי אני מייצגת".

מנכ״לית אל על, דינה בן טל גננסיה: ״עדן יקרה, זו תקופה לא פשוטה לייצג בה את ישראל אבל חשובה מאין כמותה. אנחנו רואים משמעות אדירה להטסת המשלחת הישראלית במטוס אל על שנושא את דגל ישראל על זנבו, כל הדרך עד לאירוויזיון. נמשיך לתמוך בך ולקדם הצלחות ישראליות מסביב לעולם, בייחוד בתקופה הזו שאנו מרגישים את האחריות שלנו לשמור על הגשר האווירי לישראל וממנה. אני רוצה להודות לכלל השותפים ובראשם לתאגיד השידור הישראלי על המשך שיתוף הפעולה המוצלח״.


 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלדינה בן טל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: