אא

אל על מטיסה את נציגת ישראל לאירוויזיון

נציגת ישראל לתחרות האירוויזיון עדן גולן, יחד עם משלחת הרקדנים וההפקה הישראלית, ייצאו תחת אבטחה כבדה בטיסת אל על המיוחדת לשבדיה. עדן גולן תתחרה בחצי הגמר השני של התחרות שתיערך בעיר מאלמו

במת אירוויזיון 2024 (צילום: EBU) במת אירוויזיון 2024 (צילום: EBU)

ישראל באירוויזיון 2024 - המשלחת הישראלית יוצאת לדרך. חברת אל על תטיס הלילה (בלילה שבין שני לשלישי) את המשלחת הישראלית לתחרות האירוויזיון שתיערך השנה בעיר מאלמו שבשבדיה.

המשלחת יוצאת לדרך תחת אבטחה כבדה והנחיות מחמירות מצד כוחות הביטחון בארץ ובחו"ל, בשל המלחמה והגל הקשה במיוחד של האנטישמיות שבצדה, לרבות במדינה המארחת שבדיה, ולרבות בעיר המארחת מאלמו הנחשבת לאחת הערים המוסלמיות והאנטישמיות ביותר באירופה.

עדן גולן תתחרה עם השיר "הוריקן" בחצי הגמר השני של האירוויזיון, ביום חמישי 9 במאי, ועד אז תעביר את הזמן בעיקר בחזרות באולם התחרות - חזרות שהחלו לא מכבר, ועבור גולן הן יחלו מחר (ג') בשעות אחר הצוהריים - זמן לא רב לאחר נחיתת המשלחת והגעתה לאולם התחרות, "מאלמו ארנה". אם תעפיל לגמר, גולן תתמודד בשבת 11 במאי. 

צילום: רן יחזקאל, אל עלצילום: רן יחזקאל, אל על

לצד הטסת נציגת ישראל לתחרות, אל על גם מקיימת תחרות משל עצמה בה מוגרלים כרטיסי טיסה וכניסה לאירוויזיון.

כאמור, התחרות מתקיימת השנה בצל המלחמה בישראל ותחת אבטחה כבדה מחשש לפגיעה בתחרות. המל"ל ומשרד החוץ פרסמו כבר לפני כחודש הנחיות להתקהלויות של ישראלים בחו"ל, וביקשו להימנע מאירועים לא מאובטחים ומדיבור בעברית במדינות בהן קיים סיכון לשלומם של המבקרים מישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אירוויזיון 2024מאלמושבדיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: