אא

דוז פואה: אל על תטיס את עדן גולן לאירוויזיון בשבדיה

אחרי שהטיסה את נועה קירל לליברפול, אל על תטיס את עדן גולן לשבדיה, שם תיערך התחרות השנה - תחת אבטחה כבדה. סמנכ"ל אל על: "חלק בלתי נפרד מתפקידנו להטיס ולהחזיר אותה הביתה בשלום"

עדן גולן אל על עדן גולן אל על

חברת אל על תטיס את עדן גולן ואת חברי המשלחת הישראלית לאירוויזיון לשנת 2024, בטיסה מיוחדת לשבדיה. הטיסה הייעודית תצא מישראל בשבוע הבא, לקראת תחילת החזרות על במת התחרות במאלמו.

כך זה נראה בשנה שעברה על מסכי טיסת אל על לליברפול (צילום: עמית קוטלר)כך זה נראה בשנה שעברה על מסכי טיסת אל על לליברפול (צילום: עמית קוטלר)

הטיסה היא חלק משיתוף הפעולה של אל על עם נציגי ישראל לתחרות ותאגיד השידור הישראלי, שיתוף פעולה שנערך גם בשנה שעברה אז הטיסה החברה את נועה קירל והמשלחת לתחרות האירוויזיון שנערכה בליברפול. גם אז היה מדובר בטיסה מיוחדת וחד פעמית שנחתה בנמל התעופה של ליברפול, אליו אל על לא מפעילה קו ישיר.

מטוס אל על (צילום: shutterstock)מטוס אל על (צילום: shutterstock)

מאלמו, העיר המארחת את התחרות השנה, נחשבת לאחת הערים המוסלמיות ביותר באירופה, עניין המהווה אתגר משמעותי למשלחת הישראלית לתחרות השנה. לאורך החודשים האחרונים נערכו פגישות בין נציגי תאגיד השידור הישראלי לכוחות הביטחון סביב סוגיית אבטחת המשלחת בזמן המלחמה.

במת אירוויזיון 2024 (הדמיה: EBU)במת אירוויזיון 2024 (הדמיה: EBU)

סמנכ"ל שיווק, דיגיטל ותקשורת באל על, נדב חנין: ״הימים האלה מדגישים לכולנו את חשיבות השתתפות ישראל בתחרות האירוויזיון, ואנחנו כחברה שנושאת את דגל ישראל על זנב מטוסיה, גאים להטיס את המשלחת הישראלית לאירוויזיון. עדן וצוותה נערכים כבר כמה חודשים למסע שיספר את סיפורה של ישראל דרך המוזיקה, ואנחנו נרגשים ללוות אותה לאורך כל הדרך ולהחזיר אותה הביתה בשלום. אנו רואים בהטסת המשלחת חלק בלתי נפרד מתפקידנו כחברה הישראלית ששומרת את הגשר בין ישראל לעולם, מברכים על שיתוף הפעולה ההדוק עם כאן בעולמות התוכן, ומאחלים למשלחת הישראלית ולעדן הצלחה רבה״.

סמנכ"לית תוכן בכאן, טל פרייפלד: ״במסגרת שיתוף הפעולה המוצלח, גם השנה נוסעי אל על יוכלו לראות את תכני המקור של כאן 11 וכאן חינוכית במטוסי אל על. אנו מאחלים למשלחת בהצלחה רבה ומודים לאל על״.

באדיבות אל עלבאדיבות אל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלאירוויזיון 2024אירוויזיון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: