אא

"התקופה הכי טובה לטוס בשנה": הדילים השווים לאחרי פסח

מזג האוויר באירופה ובאיי יוון מתחיל להשתפר, עומס החגים מתמעט והתקופה שבין אחרי פסח לחופש הגדול מביאה איתה הזדמנויות מצוינות לנופש, עבור מי שיכול. אלה ההצעות המובילות של סוכני הנסיעות: "הזדמנות מעולה לחופשת התאווררות קצרה וזולה"

חופשות אביב (צילום: SHUTTERSTOCK) חופשות אביב (צילום: SHUTTERSTOCK)

אם לא הספקתם לצאת לחופשה במהלך פסח, הכתבה הזו בשבילכם. נכון, חזרנו לסוג של שגרה (למרות המצב הביטחוני) והחג מאחורינו, אבל מי שבכל זאת יכול להרשות לעצמו לקחת חופשה בימים שאחרי פסח ולפני החופש הגדול ויולי-אוגוסט הלוהטים - ירוויח לא מעט. 

"התקופה שאחרי חג הפסח מאופיינת בחודש של הזדמנויות יוצאות דופן מגדר הרגיל לשנה הזו", אומר ניר מזור, סמנכ"ל קשרי תעופה. "העובדה שמזג האוויר כבר מעולה ביוון והאיים, כמו גם בקפריסין, תאפשר לגמישים מבינינו לנפוש ביעדים אלו במחירים זולים משמעותית רגע לפני שהם יזנקו שוב החל מיוני ועד לחודש אוקטובר. זו בלי ספק הזדמנות מעולה לחופשת התאווררות קצרה וזולה״.

בין הדילים שמציעה קשרי תעופה: 

בטומי: יציאה ב-10.5 ל-4 לילות, מלון 5* EUPHORIA BATUMI החל מ-465$ לאדם בחדר זוגי.

פראג: חופשה משפחתית ב-5.5, 3 לילות, מלון OLYMPIK  4+, החל מ-485$ לאדם בחדר על בסיס זוג וילד.

לסבוס: יציאה ב-3.6 ל-4 לילות, מלון 3* DELPHINA, החל מ-479$ לאדם בחדר זוגי.

רודוס: חופשה משפחתית, יציאה ב-4.6, 3 לילות, מלון KRESTEN PALACE  4*, החל מ-455$ לאדם בחדר זוג + 2 ילדים.

כרתים: חופשה משפחתית, יציאה ב-16.6, 3 לילות, מלון 5* OSTRIA RESORT AND SPA החל מ-685$ לאדם בחדר של זוג + 2 ילדים.

בוקרשט: יציאה ב-24.5, 3 לילות, מלון 4*MINERVA  החל מ-569$ לאדם בחדר זוגי.

בטומי, גאורגיה. צילום:123RFבטומי, גאורגיה. צילום:123RF

"מזג האוויר המושלם לחופשה"

"הגענו לתקופה הכי טובה לטוס בה בשנה", קובע אורן כהן מגורי, סמנכ"ל שיווק ומכירות "השטיח המעופף". "ישראלים שעדיין לא הזמינו חופשה יכולים לנצל את ההזדמנות ולהזמין חופשה לחודשי מאי-יוני. בתקופה זו יש את מזג האוויר המושלם לחופשות, בין אם חופשות עיר ובין אם חופשות בטן גב. האטרקציות ברוב היעדים עדיין לא עמוסות. אין תורים ארוכים בנתב"ג ויש הזדמנות למחירים סופר אטרקטיביים שלא יחזרו בשיא הביקושים של יולי-אוגוסט. רודוס כרתים וקפריסין ממשיכות להוביל את טבלת הביקושים בחופשות בטן גב. כמו כן, במונטנגרו, גאורגיה, רומניה ואזרבייג'ן אנחנו רואים עליה של עשרות אחוזים בביקושים". דוגמאות לחבילות:

רודוס: Atlantica imperial resort מלון 5 כוכבים הכל כלול, סופ"ש 3 לילות, ב-549$ לאדם בחדר זוגי.

כרתים: Minos Imperial מלון 5 כוכבים, הכל כלול, סופ"ש 3 לילות, ב-549$ לאדם בחדר זוגי.

מונטנגרו: Fagus מלון 4 כוכבים כולל א.בוקר, סופ"ש 3 לילות, ב-549$ לאדם בחדר זוגי.

באקו: Sapphire inn מלון 4 כוכבים כולל א.בוקר, סופ"ש 3 לילות, ב-549$ לאדם בחדר זוגי. 

כל המחירים כוללים טיסות, מלון, העברות וכבודה הכוללת מזוודה לבטן המטוס+טרולי.

מפרץ קוטור, מונטנגרו. צילום: Shutterstockמפרץ קוטור, מונטנגרו. צילום: Shutterstock

"הישראלים מחפשים טיולי טבע ומסלולים באירופה"

"מחירי חבילות הנופש לאחר חג הפסח נמוכים ב-10 עד 15 אחוזים ביחס לחג עצמו, וכבר עכשיו אפשר להתחיל לראות הזמנות לקיץ ולחגי תשרי", מספרת רויטל בן נתן, מנכ״לית חברת התיירות אופקים. "ההבדל במחירים אינו גדול כי היצע הטיסות עדיין לא חזר למה שהיה לפני המלחמה".

"מעניין לראות שרבים מחפשים טיולי טבע ומסלולים באירופה, מרוחקים ממרכזים הומים ופחות בילויים בערים מרכזיות", מוסיפה בן נתן, "אבל אלה כמובן לצד היעדים המבוקשים ה'רגילים' - לרנקה, אתונה, בטומי, דובאי, בוקרשט, כרתים וגם סרי לנקה שהצטרפה וניתן להגיע לשם בטיסה ישירה".

אתונה, צילום: 123rfאתונה, צילום: 123rf

"הביקוש לחבילות הספא גובר"

בחברת ג'נסיס מדגישים את הביקוש לחבילות הספא. רוית שרף דגן, סמנכל"ית ג'נסיס אומרת "אנחנו ערוכים עם מבחר חבילות במחירים אטרקטיביים ביותר, המתאימים לכל זוג המעוניין לפי התקציב שלו, לפי המשפחה ולפי הצורך של כל אחת ואחד. המחירים יעודכנו ונדאג להציע ללקוחות ג'נסיס את המוצרים הטובים, האטרקטיביים והמבוקשים ביותר". דוגמאות לחבילות:

פישטני, סלובקיה: מלון הספא Splendid Hotel, 7 לילות בפנסיון מלא כולל העברות וטיפולים במחיר של 1329 אירו לנוסע; טיסות בלבד החל מסוף מאי במחיר של החל מ-399 אירו, כולל מזוודה וטרולי.

בודפשט, הונגריה: חבילה למלון Danubius Grand Margitsziget לשלושה לילות על בסיס חצי פנסיון, כולל שלושה טיפולים ב-990 אירו לאדם בחדר זוגי.

קפריסין: 3 לילות קפריסין במלון 5 כוכבים Adams Beach החל מ-639$ לנוסע, אתונה: 3 לילות במבחר מלונות כולל ארוחת בוקר, החל מ-599$ לאדם; מונטנגרו: מבחר חבילות ומבצעים החל מ-599$ לאדם.

סלובקיה למשפחות: כמו כן, מצפים להזמנות של חבילות משפחתיות לקראת סוף חודש יוני, למשפחות אשר יהיו מעוניינות לצאת לחו"ל ולא לוותר על החוויה המשפחתית אבל המשך הקיץ יהיה להם מאוד יקר, לדוגמא סלובקיה: לאדם בהרכב של 2+3, ריזורט Demanova, 4 כוכבים טיסות, רכב ושבעה לילות על בסיס לינה בלבד, כולל טרולי וכבודה, החל מ-899 אירו לנוסע.

יום מרגיע בספא. צילום: שאטרסטוקיום מרגיע בספא. צילום: שאטרסטוק

גם גיא רווה, מנכ"ל "מסעות" מציין את טיולי הספא. "יש עניין רב בטיולים מאורגנים אלה, בתקופה זו, ליעדים מגוונים ביניהם פולין, רומניה ליטא וצ'כיה. בשנה שעברה טיול זה זכה להצלחה מקסימלית במסעות, כך שהשנה בחרנו להרחיבו למגוון יעדים מפנקים נוספים. טיולי הספא משלבים בין טיולי פרימיום מאורגנים ביעד לבין טיפולי ספא מקצועיים בבתי המלון הייעודיים, כך שבהחלט מדובר באלטרנטיבה מצוינת לאיזון בין גוף ונפש".

דוגמה לטיול ספא מאורגן: צ'כיה, 26 ביוני ל-12 יום על בסיס פנסיון מלא. חצי טיול ספא וחצי מאורגן. רופא מאבחן וממליץ לכל אורח סדרת טיפולים בהתאם לצרכיו כך שבכל יום הוא נהנה מ-3 טיפולים בריאותיים במלון הספא ואחרי ארוחת הצהריים, יוצאת הקבוצה לסיורים באזור. המחיר הוא 2,498 אירו.

"אנטליה ירדה מהמפה, יוון מככבת"

"אנחנו רואים התעוררות מרשימה עם ביקושים יפים לחופשות", אומר הדר כרמל, מנהל חטיבת הנופש בקבוצת אמסלם טורס. "תאילנד היא יעד שהתחזק משמעותית ובעשרות אחוזים. אמנם הוא תמיד נחשב יעד חזק, אך כעת יותר מתמיד, הרבה מאוד נוסעים לשם מאחר והוא יעד שמשדר ביטחון".

יעדים נוספים הם ארצות הברית, וכמובן חבילות הנופש לאיי יון וקפריסין מככבות מאחר ואנטליה ירדה ממפת התיירות עד הודעה חדשה".

כרמל מוסיף עוד: "חשוב לזכור לקנות נכון וחכם דרך סוכן כדי ליהנות מיכולות הביטול, המאפשרות אופציית ביטול עד שבועיים לפני מועד היציאה ללא עלות, שחלק מהספקים נותנים לעומת אלו שלא. זה משתנה מהותי שיש לשים עליו דגש".

פוקט, תאילנד. צילום: 123rfפוקט, תאילנד. צילום: 123rf

"המחירים טובים יותר, מזג האוויר נעים יותר ויש פחות עומס"

״בשנים האחרונות הרבה ישראלים מקדימים את חופשת הקיץ שלהם לחודשים מאי ויוני״, אומרת שירלי כהן עורקבי, סמנכ"ל אשת טורס. ״המחירים טובים יותר, מזג האוויר באירופה נעים יותר לעומת יולי-אוגוסט, ויש פחות עומס באתרי התיירות. היעדים המובילים הם בעיקר באירופה - בודפשט, בטומי, אתונה, איי יוון, וגם יעדי ארה"ב שהתחזקו מאוד השנה״. דוגמאות לחבילות:

בודפשט, הונגריה: סופ"ש, 3 לילות במלון לאונרדו, מלון 4 כוכבים ע"ב ארוחת בוקר, עם טיסות אל על הכוללות כבודה - במאי ב-669 דולר, ביוני 799 דולר.

אתונה, יוון: סופ״ש, 3 לילות במלון אווניו, מלון 4 כוכבים ע״ב ארוחת בוקר - במאי ב-499 דולר, ביוני 555 דולר

בטומי, גאורגיה: סופ"ש, 3 לילות מלון וולמונד, מלון 5 כוכבים ע"ב ארוחת בוקר, כולל כבודה והעברות - במאי ב-559 דולר, ביוני ב-769 דולר. 

בודפשט. צילום: לשכת התיירות של הונגריהבודפשט. צילום: לשכת התיירות של הונגריה

"הביקוש יורד והמחירים יורדים"

"אנחנו רואים ירידת מחירים במאי באופן טבעי לחודש, זה אחרי חג הפסח", אומר יוני וקסמן, משנה ליו"ר אופיר טורס. "הסיבה העיקרית נובעת מכך שאנשים חוזרים לעבודה, ילדים חוזרים למסגרות החינוכיות, ובשילוב עם המצב המלחמתי כרגע, הביקוש לחופשות, בעיקר ליעדי בטן-גב, יורד. בנוסף, יעדים כמו יוון, קפריסין בולגריה ועוד, כרגע יחסית זול, גם מפני שכרגע עדיין קריר שם ומדובר בתחילת העונה". דילים לדוגמה: 

כרתים 3 לילות מלון 5* על בסיס הכל כלול החל מ-$377 לאדם בחדר זוגי 

רודוס 3 לילות מלון 5* על בסיס הכל כלול החל מ-$425 לאדם בחדר זוגי 

בטומי 3 לילות מלון 5* על בסיס ארוחת בוקר החל מ-$440 לאדם בחדר זוגי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חבילות נופשסוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: