אא

צמוד ללובר: מלון היוקרה החדש של רדיסון

קבוצת מלונות רדיסון תפתח ב-2027 את המלון החדש תחת מותג Radisson Collection בבניין עתיק לשימור בלב פריז. בתכנון: 57 חדרים וסוויטות, מסעדת יוקרה ובר עם נוף פנורמי של עיר האורות

RADISSON COLLECTION PARIS (צילום: RADISSON COLLECTION) RADISSON COLLECTION PARIS (צילום: RADISSON COLLECTION)

מלון חדש ומסקרן בדרך לבירת צרפת. Radisson Hotel Group תפתח בעוד כשלוש שנים את המלון הבא תחת המותג "Radisson Collection". המלון ימוקם במרחק צעדים ספורים ממוזיאון הלובר ומאזור המארה, בבניין עתיק לשימור.

המבנה ברחוב דה ריבולי 126, הרחוב העמוס ביותר בפריז שבו עוברים מדי שנה 15 מיליון עוברי אורח, נמצא 45 דקות מנמל התעופה שארל דה גול ו-30 דקות מנמל התעופה פריז-אורלי. הוא גם ממוקם ליד קו המטרו 1, הקו הפריזאי הראשי.

צילום: RADISSON COLLECTIONצילום: RADISSON COLLECTION

מלון הענק היוקרתי ישתרע על פני 13,000 מ"ר. בקומת הקרקע ובקומה הראשונה 3,000 מ"ר של שטחים ציבוריים ושטחי מסחר, בקומה השנייה עד הרביעית 4,000 מ"ר של משרדים ובמלון עצמו יהיו בסך הכל 57 חדרים, בין הקומות החמישית לשמינית. מגג של המלון נוף פתוח של 360 מעלות למגדל אייפל, מונמארט, נוטרדאם ויתר המבנים האיקוניים של עיר האורות.

החדרים והסוויטות במלון כולם יהיו גבוהים מקו הרקיע של פריז כך שגם מהם ישתקפו נופי העיר. מסעדת המלון בקומה השביעית תספק מנות איכותיות ויוקרתיות ובר הגג בקומה השמינית יוקם כאמור בנוף הפנורמי של העיר.

אלי יונס, סגן נשיא Radisson Hotel Group: המלון החדש בפריז הוא אבן דרך משמעותית למותג היוקרה של הרשת".

צילום: RADISSON COLLECTIONצילום: RADISSON COLLECTION

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Radissonרדיסון בלופריזצרפת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: