אא

חם ויוקרתי: ערכות הנוחות החדשות של אמירייטס לקיץ

נוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים בטיסות Emirates יקבלו מעתה ערכות מפנקות בשיתוף מותג העל האיטלקי, Bulgari עם בשמים מובילים של בית האופנה. ומה עוד מחכה לכם בפנים?

ערכת המחלקה הראשונה לנשים (צילום: Emirates) ערכת המחלקה הראשונה לנשים (צילום: Emirates)

אמירייטס ממשיכה לחדש את ערכות הנוחות של מחלקות היוקרה. נוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים בחברה יקבלו החל מעכשיו את אחת משמונה גרסאות הקיץ של ערכת הנוחות בתיק מהודר, שבתוכו קולקציית מוצרים שפותחה במיוחד עבור חברת התעופה עם מותג העל היוקרתי האיטלקי, Bulgari.

צילום: Emiratesצילום: Emirates

קולקציית ""High-Perfumery Le Gemme מעוצבת על פי צבעי הפנים החדשים של המטוסים, וכוללת גם מוצרים שטרם נראו עד היום בערכות הנוחות.

במחלקה הראשונה

הערכה לנשים כוללת שני תיקים מתכתיים בצבעי שמפניה-ברונזה, בתוכם בקבוק BVLGARI LE GEMME OROM או דה פרפיום החדש. עוד בערכה מראת Bulgari חרוטה בצבע זהב, תחליב פנים, תחליב גוף, מגבת ניקוי ושפתון לחות, אטמי אוזניים, משחת ומברשת שיניים, דיאודורנט ומברשת שיער מתקפלת. תמונת ערכת המחלקה הראשונה לנשים - בראש הכתבה.

ערכת המחלקה הראשונה לגברים (צילום: Emirates)ערכת המחלקה הראשונה לגברים (צילום: Emirates)

הערכה לגברים כוללת שני תיקי אספנות אישיים: תיק מוצרי טואלטיקה קלאסי וארנק אלגנטי, שניהם מעור סינטטי בצבע חום-שמנת. בפנים נמצא בקבוק בושם בגודל 30 מ"ל מקולקציית הבשמים החדשה של Bulgari. הערכה כוללת גם מוצרים אחרים של החברה כמו אפטר שייב, תחליב גוף, מגבת קטנה ושפתון לחות. הערכה כוללת גם סכין גילוח של ג'ילט, קצף גילוח, מברשת ומשחת שיניים, דיאודורנט, טישו, אטמי אוזניים ומברשת שיער מתקפלת.

במחלקת העסקים

סדרת מחלקת העסקים החדשה כוללת שתי גרסאות של תיקים לנשים. בערכה הבושם היוקרתי BVLGARI OMNIA CORAL. עוד בערכה תחליב פנים, קרם גוף, לצד שפתון לחות של Bulgari וגם מברשת ומשחת שיניים, אטמי אוזניים, מראה, דיאודורנט, טישו ומברשת שיער מתקפלת.

ערכת מחלקת העסקים לנשים (צילום: Emirates)ערכת מחלקת העסקים לנשים (צילום: Emirates)

התיק הגברי כולל את הבושם BVLGARI MAN IN BLACK, אחד מהנמכרים של המותג, אפטרשייב, תחליב גוף, סכין גילוח של Gillette, קצף גילוח, משחת ומברשת שיניים, אטמי אוזניים, דיאודורנט, ומברשת שיער מתקפלת.

ערכת מחלקת העסקים לגברים (צילום: Emirates)ערכת מחלקת העסקים לגברים (צילום: Emirates)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מחלקת עסקיםמחלקה ראשונהאמירייטסEmiratesיוקרהחברות תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: