אא

נוסע התפרע בטיסת אל על לטביליסי; המטוס הוחזר לנתב"ג

תקרית חמורה וחריגה בטיסה לגאורגיה: נוסע התפרע במטוס מיד לאחר ההמראה ותקף את אנשי הצוות. הטייס החליט להחזיר את המטוס לנתב"ג ועל מסלול הנחיתה המתינו לנוסע שוטרים שלקחו את הנוסע לחקירה. אל על: "אפס סובלנות לאלימות"

מטוס אל על (צילום: Shutterstock) מטוס אל על (צילום: Shutterstock)

עונת הקיץ מתקרבת ואיתה גם עונת האלימות של נוסעי המטוסים.

תקרית חריגה וחמורה התרחשה הבוקר (חמישי 2.5) בטיסת אל על שהמריאה מנתב"ג לטביליסי, גיאורגיה.

זמן קצר לאחר ההמראה החל אחד הנוסעים להתפרע. הנוסע נהג באלימות גם כלפי צוות הטיסה. בעקבות התנהגותו קיבל קברניט המטוס החלטה חריגה ביותר, להחזיר את הטיסה לנתב"ג בשל חשש ממשי מפני פגיעה בנוסעים ובאנשי הצוות. 

עם הנחיתה בנתב"ג הורד הנוסע בתיאום עם משטרת ישראל, שהמתינה לו על הקרקע. הנוסע נלקח לחקירה. הטיסה חזרה להמריא ויצאה לדרכה זמן קצר לאחר שהנוסע הורד מהמטוס.

אלימות נוסעים בטיסה המכונה בענף בכינוי המקצועי "נוסעים בלתי מצייתים" נמצאת בעלייה משמעותית בשנים האחרונות בישראל ובעולם.

מאל על נמסר בתגובה: "זמן קצר לאחר המראת טיסת אל על LY5107 מתל אביב לטביליסי אירעה תקרית חריגה של נוסע שנהג באלימות כלפי צוות אל על. בעקבות כך המטוס שב על עקבותיו וביצע נחיתה בת״א, על מנת להוריד את הנוסע בתיאום עם משטרת ישראל. נדגיש כי לא מדובר באירוע ביטחוני. חברת אל על רואה את האירוע בחומרה ונוקטת בכל האמצעים הנדרשים על פי הנהלים והחוק בתיאום עם רשויות האכיפה הרלוונטיות. אנו מגלים אפס סובלנות לאלימות ונמשיך לדאוג לבטיחות נוסעינו וביטחונם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלאלימות נוסעים בטיסה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: