אא

כרטיס להופעה של חנן בן ארי ב-25 ש״ח: אל על על בהטבה מיוחדת למשרתי צה״ל בסדיר ובמילואים

לכבוד יום העצמאות חברת התעופה יוצאת במבצע מיוחד במסגרתו תאפשר לכ-6,000 משרתים בסדיר ובמילואים לחוות במופע עצמאות של חנן בן ארי במחיר סמלי

חנן בן ארי. צילום: פספורטניוז חנן בן ארי. צילום: פספורטניוז

אל על יוצאת בפעילות נוספת למען משרתי צה"ל בסדיר ובמילואים.

לאחר שיצאה בקמפיין הוקרה למשרתי צה"ל בסדיר ובמילואים וחילקה כ-20 אלף כרטיסי טיסה חינם למגוון יעדים, אל על יוצאת בהטבה נוספת למשרתי צה"ל בסדיר ובמילואים לרגל יום העצמאות.

כזכור, בנוסף לקמפיין בו חילקה אל על כרטיסי טיסה בחינם, יצאה החברה בקמפיין: "טסים עם הדגל", במסגרתו, תרמה 15% משלטי החוצות שרכשה לשימוש המטה. בנוסף, הוציאה טיסות חילוץ עבור אנשי מילואים שנותרו בחו"ל ללא טיסה והטיסה בחינם אלפים נוספים שקיבלו צו 8 ונאלצו לחזור לארץ למילואים.

כאמור, כעת, אל על הודיעה כי תסבסד את עלות הכרטיסים למופע ההוקרה של חנן בן ארי למשרתי צה"ל, כך שכל מלאי הכרטיסים ימכר במחיר סמלי של 25 שקל באמצעות אתר קופות ת"א, בהצגת תעודת חוגר/ משרת מילואים.

במסגרת ההטבה אל על תאפשר לכ-6,000 משרתים בסדיר ובמילואים שצפויים להגיע למתחם האקספו בת"א לחוות מופע עצמאות מהנה במחיר מוזל.

"מאז תחילת המלחמה נרתמנו באל על למען המשרתים בסדיר ובמילואים, ויצאנו במספר הטבות, כשהמשמעותית בהן היא חלוקת עשרות אלפי כרטיסי טיסה בחינם״, ציין סמנכ"ל השיווק, הדיגיטל והתקשורת באל על, נדב חנין והוסיף: ״כעת, לציון יום העצמאות ה-76 של מדינת ישראל, אנו ממשיכים להעניק למשרתי צה"ל הטבות על מנת להוקיר ולהודות לאלה המסכנים את חייהם יום יום למען עתיד המדינה ושומרים על ביטחוננו. ההטבה תאפשר לאלפי משרתים בסדיר ובמילואים לציין את יום העצמאות הקרוב במופע חוויתי ומאוורר, לאחר שחוו תקופה מאתגרת במסגרת שירותם. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חנן הפרזנטור שלנו, ומודים על ההזדמנות להחזיר ולעשות טוב למשרתים".

חנן בן ארי: ״את מה שהם נתנו לנו, אף פעם לא נצליח להחזיר, אולי רק לומר תודה״.

המופע ייערך ביום העצמאות, יום שלישי, 14 במאי 2024, באקספו תל אביב.

להזמנת כרטיסים יש להיכנס לדף המופע באתר קופות ת"א.

מימוש ההטבה יתבצע באופן אוטומטי במעמד הרכישה באתר קופות ת"א (מלאי הכרטיסים מוגבל) בכפוף להצגת תעודת חוגר/ מילואים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: