אא

גורמי הביטחון אישרו מחדש העסקת עובדים פלסטינים במלונות

לאחר בדיקה מחודשת של גורמי הביטחון בעניין המשך העסקת הפועלים בתעשייה הישראלית, הוחלט כי יעבדו עד שיוחלפו בעתיד בעובדים זרים שהממשלה תאשר

עובדים במלונות (צילום: SHUTTERSTOCK) עובדים במלונות (צילום: SHUTTERSTOCK)

גורמי ביטחון ערכו לאחרונה בדיקה מחודשת של המשך העסקתם של עובדים פלסטינים בתעשייה הישראלית, ואישרו בין השאר המשך העסקתם של מאות עובדים פלסטינים בתעשיית המלונות. מדובר בעובדים המועסקים בין השאר במערכת בריאות, מאפיות, ובמלונאות.

האישור ניתן למאות עובדים פלסטינים, שעבדו במלונות לאורך כל המלחמה מאז השבעה באוקטובר 2023 .

כפי שפרסמנו לא פעם בפספורטניוז, המלונאים העלו חשש מהעסקת העובדים, גם בדיונים בוועדות הכנסת, כאשר גם לא פעם אורחים במלונות העידו כי חשו לא בנוח לצד העובדים הללו מאז 7 באוקטובר.

כפי שפרסמנו, המדינה מתעכבת באישור הבאת עובדים זרים כחלופה לעובדים הפלסטינים, שימשכו לעבוד כל עוד אין להם תחליף. המלונאים עדיין מחכים לאישור הממשלה להבאת 2,000 עובדים זרים לתעשיית המלונאות במקום העובדים הפלסטינים. כפי שחשפנו בפספורטניוז, הדברים חמורים עוד יותר שכן הם נמצאים בפתחה של הממשלה כבר מספר חודשים.

מסתבר כי ישנה אפילו כבר הצעת מחליטים כדי להעביר את אישור הממשלה. אך גורמים ממשלתיים מספרים כי מספר שרים הציבו דרישות שהמשרדים שלהם יקבלו כדי שיעבירו את האישור. גורמים הנמצאים בפרטים אומרים לפספורטניוז ש"מלחמת אגו בין מספר משרדי ממשלה גרמה לכך שעדיין לא אישרו את העובדים הזרים, והמלונאים משלמים על כך בינתיים את המחיר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: עובדים זרים למלונותהרשות הפלסטינית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: