אא

לראשונה בתולדותיה: SWISS נחתה בלב הבירה האסייתית

חברת התעופה מקבוצת לופטהנזה שמפעילה טיסה יומית מישראל לציריך, משיקה היום (חמישי, 9 במאי) קו חדש וישיר לסיאול (דרום קוריאה). הטיסות יופעלו במטוסי איירבוס A340

סיאול. צילום: Shutterstock סיאול. צילום: Shutterstock

SWISS מתרחבת ומגבירה את פעילותה במזרח הרחוק.

כפי שפרסמנו בפספורטניוז בחודש שעבר, חברת התעופה מקבוצת לופטהנזה משיקה היום (חמישי, 9 במאי) לראשונה קו ישיר לסיאול (בירת דרום קוריאה). 

הטיסות יופעלו במטוסי איירבוס A340. הטיסה לכיוון מזרח (LX122) תצא מציריך בשעה 13:40 בימי ראשון, שלישי ושישי ותנחת בסיאול בשעה 08:25 למחרת, לאחר טיסה של 11 שעות ו-45 דקות. לכיוון מערב (LX123) הטיסות ייצאו בימים שני, רביעי ושבת בשעה 09:55, ויגיעו לציריך בשעה 16:50.

הקו צפוי לשמש לא רק את התיירים שיגיעו לבקר ולחקור את ציריך וסיאול, אלא גם את הנוסעים העסקיים שייהנו מהקשרים המסחריים בין שתי המדינות, כאשר דרום קוריאה היא שותפת הסחר הרביעית בגודלה של שוויץ באסיה.

ליאנדרו טונידנדל, מנכ"ל קוריאה ב-SWISS: "שמחים לקבל את פני SWISS לקוריאה. עם 17 טיסות שבועיות, קבוצת לופטהנזה מפעילה כעת קווים ללא הפסקה מסיאול לפרנקפורט, מינכן וציריך, שם אנו מציעים לנוסעים קוריאנים קישורים ישירים מהמרכזים שלנו לרשת הגדולה באירופה. חיברנו את קוריאה עם אירופה במשך 40 שנה והכנסת טיסות עם חברת התעופה הלאומית של שוויץ מייצגת את המחויבות שלנו לשוק חשוב זה".

כידוע, חברת התעופה SWISS חזרה בסוף חודש אפריל להפעיל טיסה יומית בקו ת״א-ציריך, זאת לאחר תקופה קצרה של הפסקה לאחר המתיחות עם איראן.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSסיאולקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: