אא

הצלחה גדולה ליריד התיירות בדובאי: 46 אלף משתתפים

יריד התיירות הערבי ATM שננעל בדובאי רשם גידול של 15% במספר המשתתפים (מציגים ומבקרים) בארבעה ימים. יותר מ-2,600 חברות הציגו ביריד שנערך בפעם ה-31. ומי זכה בפרס הביתן היפה מכולם?

צילום: ATM צילום: ATM

יריד התיירות הערבי ATM (ARAB TRAVEL MARKET) ננעל היום (חמישי 9.5.24) בדובאי. ביריד מציינים בסיפוק רב כי נרשם גידול של 15% במספר המבקרים והמציגים המשולב שהגיע ל-46 אלף איש ב-4 ימים. בסך הכל ביקרו ביריד 33 אלף מבקרים מיותר מ-160 מדינות שפקדו את 2,600 הביתנים ב"מרכז הסחר העולמי" של דובאי.

צילום: ATMצילום: ATM

לצד הביתנים המפוארים והחגיגה התיירותית הבינלאומית, נערכו כנסים, הרצאות ודיונים שרובם נסובו סביב הנושא המרכזי ביריד - חדשנות ויזמות בתחום התיירות.

צילום: ATMצילום: ATM

עם נעילת היריד נבחר הביתן שזכה בפרס העיצוב לביתנים גדולים (מעל 150 מ"ר). הזוכים הם "Experience Abu Dhabi". פאנל השופטים שיבח את חלל התצוגה של רשות התיירות של האמירות השכנה לזו המקיימת את היריד על העיצוב, השימוש בירק חי והנראות המצוינת. זוכים נוספים בפרסים הם בנגקוק, AlUla בסעודיה וחברת התעופה Fly Dubai. 

הביתן הזוכה (צילום: ATM)הביתן הזוכה (צילום: ATM)

במסגרת יריד התיירות חולקו גם ה-WORLD TRAVEL AWARDS בקטגוריות המזרח התיכון. בין היתר הוכרזו גם הזוכים הישראלים.

צילום: ATMצילום: ATM

ירידי תיירות נוספים בהמשך השנה יתקיימו גם בפריז ובאמסטרדם, ובין 5 ל-7 בנובמבר יתקיים ה-WTM, היריד השני בגודלו אחרי ITB, בלונדון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ARAB TRAVEL MARKETATMיריד תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: