אא

JetBlue ו- Etihad Airways מרחיבות את הסכם שיתוף הפעולה

ההסכם שנחתם השבוע בדובאי במסגרת יריד התייירות הערבי, נכנס כבר לתוקף, זאת כחלק משותפות הקוד שיתוף ארוכת השנים של שתי החברות. מנכ"ל Etihad Guest. "מחזק עוד יותר את המחויבות של Etihad לשוק האמריקני״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת התעופה האמריקאית JetBlue ו-Etihad Airways, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, מרחיבות את הסכם שיתוף הפעולה בין החברות.

ההסכם שנכנס לתוקף כבר החל מה-8 במאי 2024, זאת כחלק משותפות הקוד שייר ארוכת השנים של שתי החברות המצטיינות, מאז שנת 2014.

ההסכם בין שתי חברות התעופה נחתם כאמור ביריד התיירות הערבי Arab Travel Market שהתקיים השבוע בדובאי.

כחלק מהשותפות, חברי תוכנית הנאמנות TrueBlue של JetBlue וחברי Etihad Guest, תוכנית הנאמנות של Etihad Airways, יוכלו כעת לצבור ולממש נקודות בתוכנית לפי בחירתם בעת טיסה ברחבי הרשת של כל אחת מחברות התעופה.

ג'ט בלו. צילום: shutterstockג'ט בלו. צילום: shutterstock

"JetBlue הייתה שותפה חשובה של Etihad כבר כמעט עשור ואנחנו נרגשים להרחיב את השותפות הזו לתוכניות הנאמנות שלנו, לטובת הנוסעים הנאמנים של שתי חברות התעופה שלנו, אמר מארק פוטר, מנכ"ל Etihad Guest והוסיף: "זה גם מחזק עוד יותר את המחויבות של Etihad לשוק האמריקני, בעקבות ההשקה האחרונה של הקו הישיר שלנו בין אבו דאבי לבוסטון, כמו גם הצגת מטוס ה-A380 הפופולרי שלנו לנתיב ניו יורק, תוך הרחבת הקיבולת".

"כשותפה מצליחה מאז שנת 2014, אנו נרגשים להציג הטבות נאמנות כחלק משותפות הקוד שלנו עם Etihad", אמר כריסטופר באקנר, סגן נשיא לנאמנות ושותפויות, בחברת JetBlue. "הרחבת השותפות הזו מספקת גם לחברי JetBlue TrueBlue וגם לחברי Etihad Guest דרכים נוספות להרוויח ולממש בנסיעות, מה שהופך את רשת היעדים העולמיים המובילים של שתי חברות התעופה למשתלמת עוד יותר."

הרחבת ההסכם משלימה את פורטפוליו נרחב עם אפשרויות מימוש של התוכניות המתאימות עם מיילים של Etihad Guest הניתנים למימוש מול מגוון רחב של חוויות, החל מטיסות ושהייה במלון ברחבי העולם ועד להמרת מיילים לכרטיס תגמול.

הצעות נאמנות הלקוחות מבוססות על השותפות הקרובה לעשור של שתי חברות התעופה, המספקת גישה בין ניו יורק לבוסטון לרשת הגלובלית של Etihad של יותר מ-70 יעדים ולמעלה מ-40 יעדים ברחבי הרשת של JetBlue בתוך אמריקה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איתיחאד איירווייזאיתיחאד איירווייסetihad airwaysetihad

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: