אא

ג׳נסיס תיירות מסתערת על דרום אמריקה: השיקה את המותג ״סול לטינו״

חברת התיירות חושפת מותג חדש שיציע טיולים לנוסע העצמאי, למשפחות וטיולים מאורגנים למגוון יעדים בדרום אמריקה. אמיר הלה מנכ"ל ג'נסיס: "שמחים להמשיך ולהציע מוצרי תיירות איכותיים וייחודיים ברמה גבוהה״. מי מינתה החברה לנהל את המוג החדש?

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת ג'נסיס ממשיכה לפתח ולהעמיק את אחיזתה והתמחותה במוצרי נישה.

בימים אלו הכריזה החברה על הקמת מותג חדש – סול לטינו מבית ג'נסיס – הבית של דרום אמריקה. במסגרת הפעילות של המחלקה החברה תציע טיולים לנוסע העצמאי, למשפחות ולקבוצות קטנות.

מי שינהל את סול לטינו הוא אלן שטרסברג, בעל 20 שנות ותק בארגון וייעוץ טיולים וחבילות לדרום אמריקה הנחשב למרצה מבוקש בתחום וכתב את הספר נוסעים לדרום אמריקה ״בעקבות הילדים״.

מג׳נסיס נמסר כי שטרסבג, יסייע ללקוחות בייעוץ, בבניית המסלול על פי התקציב המתאים להם וילווה אותם יחד עם אנשי המחלקה גם במהלך הטיול.

אמיר הלה מנכ"ל ג'נסיס: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של אלן לחברתינו ושמחים להמשיך ולהציע מוצרי תיירות איכותיים וייחודיים ברמה גבוהה ולפתח את הפעילות של דרום אמריקה. כחברה מובילה בתחום התיירות הנכנסת מדרום אמריקה ברור למה אנו מרגישים שג'נסיס היא הבית של דרום אמריקה לתייר מהארץ ולתייר מחו"ל וכעת עם הקמת המותג החדש אנחנו רותים שכל נוסע ידע שאנחנו ״הבית של דרום אמריקה״.

נזכיר כי קבוצת התיירות פיתחה בחודשים האחרונים שורה של מוצרים ייחודים בתחום הספורט, ספא, משפחות, שייט קבוצות למגזר הרוסי ולדברי הלה ישנם חידושים נוספים בקנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ג'נסיס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: