אא

טיסה יומית מניו יורק: JetBlue מרחיבה את פעילותה בפורטו ריקו

חברת התעופה האמריקאית הודיעה על הגדלת תדירויות הטיסות לסן חואן, בירת המדינה האקזוטית - ושיפור המטוסים שיטוסו ליעד עם מחלקת העסקים Mint: "גאים להשתייך לקהילה הפורטו-ריקנית". בנוסף תגדיל תדירויות לשורת יעדים

פורטו ריקו (צילום: SHUTTERSTOCK) פורטו ריקו (צילום: SHUTTERSTOCK)

החיבור לפורטו ריקו מתרחב.

חברת התעופה JetBlue, הפועלת במתכונת לואו-קוסט, מגדילה את פעילותה בבירת האי, סן חואן, ומעתה תטוס ליעד עם מטוסים שעליהם ה-Mint, מחלקת העסקים של החברה. JetBlue הודיעה גם כי תשדרג את המזון בכלל מחלקות המטוס.

במסגרת הפעילות בין ארצות הברית לפורטו ריקו, מעתה תפעיל JetBlue טיסה יומית מניו יורק JFK, וכן טיסה יומית מנמלי התעופה של פרובידנס ברוד איילנד, ווסטצ'סטר בניו יורק, וסנטיאגו ברפובליקה הדומיניקנית. בנוסף תגביר החברה תדירויות בקווים לקולומביה, מקסיקו וסנטה קרוז באיי הבתולה.

ג'ט בלו. צילום: shutterstockג'ט בלו. צילום: shutterstock

"JetBlue גאה להיות חלק מהקהילה הפורטו-ריקנית כבר יותר מ-20 שנה, ואנחנו נרגשים להעמיק את השורשים שלנו", אמר מרטי סנט ג'ורג', נשיא JetBlue. "ההיסטוריה ארוכת השנים שלנו עם הקהילה התוססת הזו מניעה את ההתלהבות שלנו לא רק להעצים את השירות שלנו אלא גם לחזק את מערכות היחסים והנוכחות שלנו באזור".

בתוך כך, הודיעה JetBlue על הגברת תדירויות בקווים אחרים בהם גם כן תפעל מחלקת העסקים Mint, ביניהם ניו יורק-ונקובר (טיסה יומית, החל מיולי), פורט לודרדייל-לאס וגאס (שתי טיסות יומיות בעונת החורף, החל מאוקטובר), פורט לודרדייל-פניקס, אריזונה (טיסה יומית בעונת החורף, החל מאוקטובר), בוסטון-פניקס (שתי טיסות יומיות בעונת החורף, החל מאוקטובר), ניו יורק-פניקס (שתי טיסות יומיות בעונת החורף, החל מאוקטובר).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פורטו ריקוJetBlue

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: