אא

כך ייראה "מטוס Expo 2025" של חברת התעופה היפנית

המטוס שעיצובו זכה לכינוי "MYAKU-MYAKU" ייצבע על פי מיתוג התערוכה העולמית שתתקיים באוסקה בשנה הבאה - כולל דמות משונה עם חמש עיניים. בסך הכל שלושה ממטוסי החברה ייצבעו על פי המיתוג

צילום: JAPAN AIRLINES צילום: JAPAN AIRLINES

ג'פאן איירליינס (JAL) מפרסמת היום (ד' 15.5.24) עיצוב מיוחד למטוס הבואינג 787-8 דרימליינר המשמש את החברה לטיסותיה הבינלאומיות והמקומיות.

העיצוב הוא לציון התערוכה העולמית 2025 (EXPO 2025) שתיערך באוסקה, יפן בין 13 באפריל ל-13 באוקטובר 2025, והוא כולל בין היתר את הדמות המעניינת המלווה את התערוכה ולה חמש עיניים.

העיצוב נקרא "MYAKU-MYAKU" והוא תואם את עיצוב התערוכה כולה. המטוס הצבוע יושק ב-3 ביוני 2024. לחברה מטוס נוסף קטן יותר המעוצב על פי מיתוג התערוכה, של חברת EMBRAER, ומטוס נוסף יושק בהמשך, כך שבסך הכל יעוצבו על פי מיתוג התערוכה שלושה מטוסים - "במטרה לעודד ביקורים ביפן ובתערוכה", לדברי אנשי חברת התעופה. ג'פאן איירליינס הגיעה למקום השני ברשימת חברות התעופה הדייקניות לחודש אפריל 2024, שפורסמה היום.

כזכור, גם ענקית התעופה מאיחוד האמירויות Emirates עיצבה מטוסים על פי מיתוג Expo 2020, התערוכה העולמית שנערכה בדובאי (באיחור, בשל מגיפת הקורונה). התערוכה ההיא הופכת בימינו לתערוכת קבע ולאטרקציה חדשה בדובאי.

צילום: EMIRATESצילום: EMIRATES

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חברות תעופהיפןאוסקה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: