אא

בקרוב: המיניבוס של Uber מגיע לארה"ב

חברת הנסיעות השיתופיות תחל להפעיל את שירות Uber Shuttle בין נמלי תעופה למרכזי ערים בארצות הברית. בנוסף תפעיל שירותי הסעות להופעות ואירועי ספורט. וגם: "נעילת המחיר" החדשה של Uber

אובר שאטל (צילום: SHUTTERSTOCK) אובר שאטל (צילום: SHUTTERSTOCK)

הדור הבא של Uber. חברת הנסיעות השיתופיות הודיעה אמש (15.5.24) כי תחל להפעיל שאטלים בארצות הברית, שירות מיניבוסים בהזמנת מקום מראש, בדומה לשירות "באבל-דן" שפעל בשנים האחרונות בישראל עד שנסגר.

שירות המיניבוסים, "Uber Shuttle" יופעל בין נמלי תעופה למרכזי ערים, אך החברה טרם ציינה את שמות נמלי התעופה והערים בהן תחל להפעיל את השירות, שפועל כבר היום בהצלחה במספר מדינות בעולם כדוגמת מצרים וטורקיה.

בנוסף, החברה חתמה על מספר הסכמים עם גורמים שונים להפעלת השאטלים כדוגמת חברת ההופעות Live Nation - שאל הופעות אמניה תפעיל Uber את השאטלים. עוד חתמה החברה על הסכמים דומים עם איצטדיון הארד רוק במיאמי, Formula One וחברות ספורט נוספות איתן תשתף פעולה.

בחברה מבטיחים כי תעריף השימוש ב-Uber Shuttle יהיה נמוך מהזמנת Uber רגילה אך לא נקבו במחיר. כמו כן, החברה תשיק בקרוב שירות הזמנת נסיעה מראש ברכב Uber רגיל בהנחה של עד 25%. מי שיזמינו בין 10 דקות ל-30 יום לפני נסיעתם, יוכלו "לנעול מחיר" ולנסוע בתעריף זול מהרגיל של Uber.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: UBERשאטלים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: