אא

בריטיש איירווייז תרחיב פעילותה לישראל ותמשיך לבצע עצירה בלרנקה

חברת התעופה הבריטית שחידשה טיסותיה לישראל לפני כחודש ומפעילה 4 טיסות שבועיות, תפעיל החל מה-23 ביוני טיסה יומית ותמשיך לבצע עצירה בלרנקה עד סוף חודש יולי

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בריטיש איירווייז תפעיל טיסה יומית לישראל וממנה החל מה-23 ביוני ותמשיך לבצע עצירה בדרכה לת"א עד סוף חודש יולי.

חברת התעופה הבריטית שחידשה טיסותיה לתל אביב לפני כחודש לאחר הפסקה ממושכת בשל המלחמה, הפעילה עד כה ארבע טיסות שבועיות לישראל עם עצירה בלרנקה. עתה מודיעה החברה כי החל מה-23 ביוני תרחיב את פעילותה בקו לונדון- ת"א ותפעיל טיסה יומית, עם זאת החברה תמשיך לבצע עצירת ביניים בלרנקה בדרכה לישראל וזאת עד סוף חודש יולי 2024 ולא טיסות ישירות כפי שהיתה צפויה להפעיל החל מה-30 ביוני.

יש לציין כי הטיסות מלונדון לת"א מבצעות עצירה בלרנקה לשם החלפת הצוותים. הטיסות מתל אביב ללונדון מופעלות כטיסות ישירות.

נזכיר כי את הטיסות מפעילה בריטיש איירווייז לתל אביב במטוס צר גוף, שנמוך לעומת מטוסי ה-AIRBUS A350 ובואינג 777 עמם טסה החברה לישראל עד עצירת הטיסות בתחילת המלחמה.

נזכיר כי גם חברת התעופה ההולנדית KLM מפעילה טיסות מאמסטרדם לת"א עם עצירה בלרנקה.

הסיבה לעצירה של חברות התעופה הזרות בלרנקה היא כאמור החלפת הצוותים. במצב המלחמתי הנתון כרגע, נדרש אישור וביטוח לחברות התעופה להלין את צוותי התעופה בישראל. כדי שבכל זאת יצליחו לחדש את הטיסות, בריטיש איירווייז ולאחריה KLM העלו את הרעיון היצירתי של החלפת הצוותים בלרנקה. כלומר: צוות אחד יישאר בלרנקה, וצוות טיסה נוסף ישרת את הנוסעים במקטע הטיסה שבין לרנקה לתל אביב.

נזכיר כי חברות התעופה הזרות לא לבד: במהלך חג הפסח נוכחנו כי בוצעו עצירות ביניים גם בטיסות שהוזמנו עם חברה תעופה ישראלית. מדובר היה בטיסות שהתבצעו בחכירה רטובה (כולל צוותים זרים). עתה עם הירידה בביקוש לטיסות, גם מספר הטיסות עם העצירות מצטמצם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטיש איירווייסKLM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: