אא

לאחר אישור הממשלה: המלונאים מקווים להביא את העובדים הזרים לישראל

לאחר שהממשלה אישרה את הגדלת מכסת העובדים הזרים בישראל, כעת ממתינים להחלטת ועדת המנכ"לים שצריכה לאשר את מספרי העובדים לכל ענף. המלונאים רוצים כ-2,500 עובדים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

לאחר שהממשלה אישרה בשבוע שעבר את הגדלת מכסת העובדים הזרים הכללית בכל ענפי המשק בישראל לכ-330 אלף איש, המלונאים מקווים שהם יוכלו סוף סוף להביא עובדים לישראל.

עפ"י החלטת הממשלה, ועדת מנכ"לים בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, היא זו שתקבל סמכויות כדי לחלק את מכסת העובדים הזרים לפי ענפי המשק.

בהחלטת הממשלה מצוין בין השאר כי: "ענף המלונאות נפגע גם הוא עם פרוץ המלחמה. המחסור בעובדים במתקני אכסון מלונאי, אשר החריף עם פרוץ המלחמה, והגבלת כניסת עובדים פלסטינים לעבודה בענף, מהווים חסם משמעותי בהפעלה מיטבית של מתקנים אלה ומשפיעים על איכות השירות לאורחים. המחסור מורגש עוד יותר לאור העובדה כי בימי שגרה מכסת העובדים הזרים במקצוע החדרנות והניקיון במתקני אכסון מלונאי ברחבי הארץ מנוצלת כמעט במלואה.״

המלונאים מקווים כי האישור יתקבל מהר וכי יהיה יעיל יותר, כולל תוספת של עובדים שיהוו גם תחליף לעובדים הפלסטינים שבענף התיירות פחות מעוניינים להעסיק.

בשלב זה, מדובר על כ-2,500 עובדים זרים. המטרה של המלונאים, כפי שכבר פרסמנו בפספורטניוז, היא להביא עובדים זרים מהפיליפינים כאשר זו תסיר את אזהרת המסע לישראל.

כאמור, המלונאים ממשיכים כעת לעקוב אחר המשך התהליך במשרדים הממשלתיים בציפייה שאלו אכן יפתרו את הבעיה החמורה של מחסור בעובדים במלונות השונים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: עובדים זרים למלונותהתאחדות המלונות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: