אא

בתפוסה מלאה ולמרות המצב: מחזור 8 של קורס סוכני הנסיעות בהתאחדות יצא לדרך

הקורס הראשון לסוכני הנסיעות מאז פרוץ המלחמה יצא לדרך. מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, טלי לאופר: "הענף הזה יוצא מחוזק מכל משבר, אתם ההוכחה לכך שהתיירות תחזור ותפרח"

צילום: באדיבות התאחדות משרדי הנסיעות צילום: באדיבות התאחדות משרדי הנסיעות

התאחדות משרדי הנסיעות מכשירה את הדור הבא של הסוכנים. למרות המצב הקשה במדינה ובענף הנסיעות, המחזור השמיני של קורס סוכני הנסיעות של התאחדות משרדי הנסיעות יצא היום לדרך (20.5.24).

בקורס 42 סוכני נסיעות לעתיד אשר מיועדים להשתלב בעבודה במשרדי הנסיעות של חברי ההתאחדות. בין המשתתפים גם חייל מילואים ומפונה מדרום הארץ שקיבלו מההתאחדות מלגה מלאה לקורס. המפגש הראשון התקיים בהתאחדות המלונות בבית התעשיינים.

טלי לאופר, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, פתחה את המפגש בדברי ברכה למשתתפים: "פתיחת כל קורס היא תמיד מרגשת כי מכשירים דור חדש של סוכני נסיעות ומכניסים אותם לעולם המופלא של התיירות. אבל פתיחת הקורס הנוכחי מרגשת אותי יותר מתמיד בגלל המצב, אתם ההוכחה לכך שהתיירות תחזור ותפרח".

לאופר הוסיפה ואמרה כי "אין ספק שזאת תקופה מאתגרת וקשה גם לענף התיירות, אבל הענף הזה יוצא מחוזק מכל משבר, עולה ופורץ, וזה שהקורס הנוכחי מלא בכוח אדם איכותי מלמד אותנו שאנחנו בדרך הנכונה. אחרי כל משבר הענף משווע לכוח אדם מקצועי שייכנס למערכת וכך יהיה גם הפעם".

צילום: התאחדות משרדי הנסיעותצילום: התאחדות משרדי הנסיעות

הקורס יימשך כשישה חודשים במסגרת משולבת של לימודים פרונטליים ולמידה מקוונת. בין הנושאים בקורס: שירותי התיירות, תוכנות התיירות, תעופה, מיומנויות שיווקיות ועוד.

לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודת סוכן נסיעות / יועץ תיירות וכן כרטיס סוכן של התאחדות משרדי הנסיעות. כמו כן מעניק הקורס הכרה בנקודות זכות אקדמאיות לתואר BA בניהול תיירות ומלונאות במכללת כנרת, בהתאם לתנאי קבלה וקריטריונים שיוגדרו על ידי המכללה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות סוכני הנסיעותהתאחדות משרדי הנסיעותטלי לאופר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: