אא

אדם נהרג ועוד עשרות נפצעו כתוצאה מכיס אוויר בטיסה לסינגפור

נוסע סינגפור איירליינס נהרג לאחר שהמטוס מדגם בואינג 777-300 נכנס לכיס אוויר קטלני. כ-30 מבין 229 הנוסעים ואנשי הצווות נפצעו. חברת התעופה: "מוסרים תנחומים למשפחת המנוח"

מטוס בואינג 777 של סינגפור איירליינס (צילום: SHUTTERSTOCK) מטוס בואינג 777 של סינגפור איירליינס (צילום: SHUTTERSTOCK)

מטוס סינגפור איירליינס נקלע לכיס אוויר קטלני - אדם אחד נהרג ועוד כ-30 נפצעו. כך מאשרת חברת התעופה בשעה זו.

על פי הודעת החברה טיסה SQ321 של סינגפור איירליינס מלונדון (הית'רו) לסינגפור היום (21.5.24) נתקלה במערבולת אוויר חמורה בדרך. המטוס הוסט לנחיתה בבנגקוק ונחת בשעה 15:45 שעון מקומי.

בחברה מאשרים כי אדם אחד נהרג ורבים אחרים נפצעו על סיפון המטוס מדגם בואינג 777-300ER. בסך הכל היו על הסיפון 211 נוסעים ו-18 אנשי צוות. "סינגפור איירליינס מוסרת את תנחומיה למשפחת המנוח", נכתב בהודעה.

בשלב זה עדיין לא ברור מה הביא למותו של האדם, מקרה חריג ביותר ביחס לכיסי אוויר אחרים, העלולים לגרום לפציעות - לפעמים גם חמורות, אך לא למוות של נוסע.

עוד אומרים בחברת התעופה כי "העדיפות שלנו היא לספק את כל הסיוע האפשרי לכל הנוסעים והצוות על סיפון המטוס. אנו עובדים עם הרשויות המקומיות בתאילנד כדי לספק את הסיוע הרפואי הדרוש, ושולחים צוות לבנגקוק כדי לספק כל סיוע נוסף הנדרש".

בחברה הסינגפורית, הנחשבת לאחת מהטובות והבטוחות בעולם, מעדכנים כבר עתה בשקיפות מלאה אודות האירוע ומבטיחים להמשיך ולעדכן ככל שיהיו פרטים חדשים ברשתות החברתיות של החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סינגפור אייליינסכיסי אוויר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: