אא

נופש של האלפיון: החבילות היוקרתיות והמטוס הפרטי של Four Seasons

רשת היוקרה Four Seasons מציגה חבילות טיולים אולטרה-יוקרתיות שתוכלו להצטרף אליהן ולהגיע ליעדכם במטוס הפרטי של הרשת החל מ-2026: מפריז ועד המלדיביים, מטוקיו ועד מקסיקו. וכמה תשלמו? תנחשו

מטוס FOUR SEASONS (צילום: FOUR SEASONS) מטוס FOUR SEASONS (צילום: FOUR SEASONS)

מטוס שכולו מחלקה ראשונה, יעדים בהתאמה אישית, ארוחות פאר, ספא ועוד פעילויות שיותאמו על ידי קונסיירז' ייעודיי. את כל אלה יציעו לכם החל מעונת 2026 ב-Four Seasons, רשת מלונות הפאר שפיתחה שישה מסלולי טיול יוקרתיים במיוחד.

בין המסלולים החדשים, נמצאים "פלאי אפריקה" מ- 29.12.25 ועד 10.1.26. טיול בן 13 ימים ליוהנסבורג, רואנדה, מפלי ויקטוריה, וגם למאוריציוס ועוד. המחיר: 159,000$ לאדם.

צילום: FOUR SEASONSצילום: FOUR SEASONS

מסלול אסיה ייצא פעמיים ב-2026, בחודשים ינואר ומרץ. הטיול יעבור ביפן, המלדיביים ותאילנד. גם כאן המחיר עומד על 159,000$ לאדם.

בין הטיולים הנוספים, נמצא זה המתמקד באירופה (וכולל לינה במלונות היוקרתיים ביותר של הרשת), הטיול למרכז אמריקה ב-229,000$ והטיול המשולב בן 21 הימים מ-14 באפריל עד 4 במאי שכולל את סיאטל, קיוטו, הוי אן, האיים המלדיביים, סרנגטי, מרקש, פירנצה ופריז. המחיר: 219,000$ לאדם.

צילום: FOUR SEASONSצילום: FOUR SEASONS

המטוס הפרטי של Four Seasons שכבר עלה לאוויר השנה, הוא מדגם AIRBUS A321LR שהוסב למטוס שכולו מחלקה ראשונה עם סטנדרטים מלונאיים של רשת המלונות היוקרתית.

כל המושבים הם מושבי מיטה, לנוסעים ניתנת גישה מלאה ל-WIFI בחינם ומנות המזון מורכבות אישית על ידי שף מוטס.

לדברי מארק שפייכרט, סגן נשיא Four Seasons, "אין שנייה לחווית המטוס הפרטי של Four Seasons" שמוסיף עוד כי "המטרה היא ליצור חוויות הרבה מעבר למסע".

צילום: FOUR SEASONSצילום: FOUR SEASONS

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasonsחופשה יוקרתית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: