אא

פעמיים ביום למיאמי: SWISS ממשיכה להרחיב את רשת הקווים שלה עם 93 יעדים בחורף הקרוב

הקווים שהושקו לאחרונה מציריך לוושינגטון הבירה, לונדון גטוויק, קלוז'-נאפוקה,רומניה וקושיצה, סלובקיה ומז'נבה לאוסלו יימשכו כולם בחורף הקרוב. SWISS גם תגדיל את תדירות הטיסות בקווי לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, מיאמי ושנחאי בתקופת החורף הקרובה

SWISS A330 SWISS A330

SWISS ממשיכה לפתח את רשת הנתיבים שלה, ותציע ללקוחותיה מגוון רחב נוסף של יעדי נסיעות אטרקטיביים בלוחות הזמנים של החורף הקרובים.

SWISS תמשיך לשרת בחורף הזה מספר יעדים שנוספו לאחרונה לרשת הקווים שלה בלוחות הזמנים הנוכחיים של הקיץ. ברשת ארוכת הטווח שלה, אלה כוללים את בירת ארה"ב וושינגטון הבירה, שאליה יופעלו חמש טיסות שבועיות של SWISS בחורף הקרוב. בטווח הקצר, SWISS תפעיל טיסה יומית ללונדון גטוויק ושלוש פעמים בשבוע לקלוז'-נאפוקה (רומניה) ולקושיצה (סלובקיה).

ג'ורג' וושינגטון, בוסטון. צילום: shutterstockג'ורג' וושינגטון, בוסטון. צילום: shutterstock

SWISS גם תעלה את תדירות הטיסות שלה בחורף הקרוב בקווים בין יבשתיים נבחרים. קוויה בין ציריך לערי קליפורניה לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו יוגדלו כל אחת לטיסה יומית, בעוד החברה תפעיל פעמיים ביום את הקו ציריך-מיאמי. SWISS גם תציע טיסה יומית בין ציריך לשנגחאי בתקופת לוח טיסות החורף הקרובה.

מיאמי . צילום: 123rfמיאמי . צילום: 123rf

ז'נבה-אוסלו

לקוחות SWISS הטסים מז'נבה ימשיכו ליהנות מקו ישיר לאוסלו בירת נורבגיה וממנה בחורף הקרוב. קו ז'נבה-אוסלו התווסף הקיץ לרשת SWISS, והוא יופעל בארבע תדירויות שבועיות בלוחות הזמנים של החורף הקרוב. ללקוחות SWISS הטסים מז'נבה יוצע גם מבחר רחב יותר של קווים לקופנהגן (תוגברו לחמש תדירות שבועיות) ולוולנסיה ומלאגה (כל אחת מהן הוגדלה לשלוש טיסות שבועיות).

93 יעדים בלוחות הזמנים של החורף הקרובים

לוח הזמנים של SWISS לחורף 2024/25 ישרת בסך הכל 93 יעדים מציריך וז'נבה: 65 נקודות אירופאיות ו-23 נקודות בין-יבשתיות מציריך וניו יורק בתוספת 22 יעדים לטווח קצר מג'נבה. לוח הזמנים של חורף 2024/25 יימשך מה-27 באוקטובר 2024 עד ה-29 במרץ 2025.

כל הטיסות המוצעות בלוחות הזמנים של החורף 2024/25 של SWISS ניתנות להזמנה כעת באתר החברה.

סן פרנסיסקו. צילום: 123rfסן פרנסיסקו. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: