אא

ישראל עדיין לא - הודו כן: Virgin atlantic תפעיל 5 טיסות יומיות ישירות בין בריטניה להודו

חברת התעופה הבריטית שהשעתה את טיסותה לישראל, מרחיבה פעילות להודו עם טיסה יומית שניה למומבאי. משנה הבאה תציע למעלה ממיליון מושבים להודו, מהלך שיחזק את מעמדה של הודו כשוק אסטרטגי מרכזי עבורה ותסמן את אזור הצמיחה הגדול ביותר שלה מחוץ לארה״ב

Virgin Atlantic. צילום: Shutterstock Virgin Atlantic. צילום: Shutterstock

וירג'ין אטלנטיק (Virgin atlantic) מרחיבה את פעילותה בהודו ומוסיפה טיסה יומית שנייה להודו.

הטיסה החדשה היא החמישית היומית של חברת התעופה הבריטית להודו ומשלימה שתי טיסות יומיות שלה לדלהי וקו יומי ישיר נוסף לבנגלור.
משנת 2025, Virgin Atlantic תציע למעלה ממיליון מושבים להודו - גידול של 350% בקיבולת מאז 2019, מהלך שצפוי לחזק את מעמדה של הודו כשוק אסטרטגי מרכזי עבור חברת התעופה הבריטית ותסמן את אזור הצמיחה הגדול ביותר שלה מחוץ לארצות הברית.

לצד טיסות הנוסעים, הגידול בטיסות להודו מהווה גם דחיפה עצומה לפעילות המטען עם יכולת נוספת לתמוך בשילוח של סחורות ממגזרי האופנה, התרופות והטכנולוגיה.

עם חמש טיסות יומיות, Virgin Atlantic Cargo תציע מעל 40 מיליון ק"ג של שטח מטען - עלייה של 336% בקיבולת לעומת 2019.

הקו החדש יחל לפעול החל מה-27 באוקטובר 2024 ויפעל עם מטוס מסוג ב-Airbus A350-1000 המתקדם של חברת התעופה.

הטיסות יפעלו במחלקות: של Upper Class, Premium ו-Economy Delight, Classic ו-Light.
וירג'ין אטלנטיק תכפיל פי ארבעה את מספר צוות דיילי הקבינה דוברי הודית בקיץ הקרוב בטיסות אל ומ/הודו. באמצעות שותפת GSA InterGlobe Air Transport, חברת התעופה תעמיד כעת בממוצע ארבעה צוותי קבינה הודים בכל טיסה ״על מנת לספק שירות אישי יותר לנוסעים ההודים״, מציינים בחברה.
בנוסף ל-3 היעדים הישירים בין הודו ללונדון הית'רו, ל-Virgin Atlantic יש שותפות אסטרטגית עם אינדיגו, חברת התעופה הגדולה בהודו. לקוחות יכולים להזמין כרטיס אחד המאפשר להם להתחבר ליעדים פופולריים אחרים בהודו כמו , גואה והיידראבאד דרך דלהי, מומבאי ובנגלור.

בסך הכל השותפות מציעה 36 יעדים נוספים וחיברה עד כה למעלה מ-80,000 לקוחות.

Juha Jarvinen, מנהל מסחרי ראשי, של Virgin Atlantic; "יש הזדמנות ענקית עבורנו בהודו. למדינה יש לה כלכלה דינמית שצומחת במהירות ואנחנו צופים גידול עצום בביקוש לנסיעות בינלאומיות מהאזור. אנחנו יודעים שהלקוחות שלנו אוהבים לנסוע להודו ויש לנו היסטוריה עשירה ביעד. בשנה הבאה ימלאו 25 שנות פעילות והפעם הראשונה בה נציע יותר ממיליון מושבים מלונדון הית'רו. הכפלת השירותים שלנו במומבאי מאשרת מחדש את המחויבות החזקה שלנו ותאפשר לנוסעינו לטייל בצורה חלקה ברחבי הודו ומחוצה לה, עם אחד מציי המטוסים הצעירים ביותר, עם השירות המותאם אישית שלנו,״.

כפי שפרסמנו לא מכבר בפספורטניוז, לוח הקיץ של וירג׳ין אטלנטיק כולל גם את ניו יורק ובוסטון במוקד, כאשר לוח הזמנים המעובה של וירג׳ין אטלנטיק מלונדון לניו יורק נוספה כעת טיסה יומית שביעית לשדה התעופה -JFK שבניו יורק, כאשר החברה הבריטית ״הנוצצת״ מגבירה את פעילותה גם בקו בין לונדון לבירת מסצ׳וסט.

נזכיר כי וירג׳ין אטלנטיק טרם חידשה את טיסותיה לישראל לאחר שהופסקו בעקבות מלחמת ״חרבות ברזל״ בחודש אוקטובר 2023. על פי העדכון האחרון של החברה הבריטית היא עשויה לחדש שאת טיסותיה לארץ בחודש ספטמבר 2024.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיקVirgin Atlanticהודו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: