אא

אייר סרביה תשיק טרקלין פרימיום חדש בנמה״ת בלגרד

חברת התעופה הסרבית תפתח עד סוף השנה הנוכחית את הטרקלין בטרמינל C10 שבנמה״ת הבינלאומי בבירת סרביה. ״חלק מהמחויבות המתמשכת שלנו לשיפור חווית הנוסע ומתן נוחות ושירות מהשורה הראשונה״

צילום: אייר סרביה צילום: אייר סרביה

חברת התעופה אייר סרביה הודיעה כי עד סוף שנת 2024 תשיק טרקלין פרימיום חדש בנמה״ת בלגרד ניקולה טסלה.

הטרקלין החדש ייפתח בטרמינל C10 בנמל התעופה הבינלאומי שבבלגרד, ישתרע על פני 630 מ"ר, יכפיל את הקיבולת של הטרקלין הנוכחי ויכיל עד 160 אורחים בו זמנית.

הטרקלין החדש יכלול גם פריסה מלבנית עם קיר זכוכית שלם, המציע נופים מדהימים של המסלול כך שהאורחים יוכלו ליהנות מהמראה של המראות ונחיתות לפני טיסתם. הטרקלין עוצב בהשראת נתיבי הטיסה של חברת התעופה ומעוטר בצבעים ובסמלים האיקוניים שלה. בנוסף, הוא יחולק לשני אזורים עיקריים: אזור שירות ואזור מנוחה, לצד חלל משרדים ייעודי לפגישות עסקיות.

"פתיחת טרקלין הפרימיום החדש היא חלק מהמחויבות המתמשכת שלנו לשיפור חווית הנוסע ומתן נוחות ושירות מהשורה הראשונה. החלל החדש והאקסקלוסיבי יעוצב כך שיציע נוחות מירבית.״ ציין בוסקו רופיץ', כללי מנהל מסחר ואסטרטגיה, אייר סרביה והוסיף, ״אורחי הטרקלין יוכלו ליהנות מאווירה מתוחכמת ומבחר עשיר של מזון ומשקאות, לרבות מנות ייחודיות וטריות מהמטבח המקומי וממטבחים בינלאומיים, לצד הצוות המקצועי והאדיב שלנו, שכמו תמיד, יעמוד לרשות הנוסעים כדי לספק שירות אישי ולענות על כל צרכיהם ובקשותיהם".

כזכור, נמל התעופה הבינלאומי של בירת סרביה עבר שיפור משמעותי בשנים האחרונות ואף לאחרונה הוכתר בפעם השלישית ברציפות כנמל התעופה המוביל באירופה עפ"י גודלו וזכה ב-4 פרסים מטעם מועצת נמלי התעופה הבינל׳.

צילום: אייר סרביהצילום: אייר סרביה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר סרביה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: