אא

בסטייל של Emirates: דיילות החברה יבחרו נעליים מתוך 15 אפשרויות חדשות

דיילות ודיילי אמירייטס מתחדשים במבחר נעליים לבחירתם. הזדמנות מעולה להציץ לחיים ולתנאים המדהימים של אנשי הצוות באחת מחברות התעופה הרווחיות בעולם

נעלי אמירייטס החדשות (צילום: EMIRATES) נעלי אמירייטס החדשות (צילום: EMIRATES)

מדי Emirates הם אולי המזוהים ביותר בעולם. כעת מאפשרת החברה לדיילות מבחר חדש של 15 סגנונות נעליים, עם התאמות נוחות שונות ועיצובים שונים. גם דיילי החברה יוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של נעליים, שכולן מיוצרות בספרד ועשויות 100% עור.

הגרסה החדשה של נעלי הנשים תואמת לתיק העור האדום הבוהק הקיים, כאשר הכל משתלב היטב בצבעוניות הקיימת של המדים.

צילום: Emiratesצילום: Emirates

דיילות אמירייטס מקבלות שני זוגות של נעלי עור מדי שנה – נעלי עקב ייצוגיות בינוניות או גבוהות ונעלי עבודה שטוחות. צוות הגברים מקבל נעלי עור חדשות כל תשעה חודשים.

העיצוב הנוכחי של מדי הדיילים של אמירייטס הוצג לראשונה ב-2008 עם כניסתו של מטוס ה-A380 הראשון לשירות. העיצוב מסמל את הדיונות המדבריות של אזור איחוד האמירויות לצד צבעי האדום והזהב היוקרתיים. הצעיף המסורתי האיקוני המכסה חלקית את פני הדיילות הוא מחווה לתרבות המקומית. לצעיף שבעה כפלים, ועל פי האגדה הם מסמלים את שבע האמירויות במדינה. הגרסה הגברית של המדים כוללת חליפה חומה עם עיטור אדום, חולצת שמנת ועניבה עם פסים.

על פי הודעת Emirates, הנוחות, העמידות בפני כתמים ומניעת קמטים הם הגורמים החשובים ביותר במדים שיכולים להבטיח כי יישארו בתום טיסה ארוכה כאילו רק עתה יצאו לדרכם.

אמירייטס המיוצגת בישראל על ידי חברת אופן סקיי, השיקה לאחרונה גם את ה"Beauty Hub" כדי לשמור על בריאותם ורווחתם של הדיילים. במתחם יכולים אנשי הצוות ללמוד על איפור, תזונה, כושר, טיפוח עור ושיער ועוד.

צילום: Emiratesצילום: Emirates

צוותי Emirates זוכים להטבות מרחיקות לכת כדוגמת משכורת פטורה ממס, שהיות בבתי מלון, הסעות לעבודה וממנה, ביטוח רפואי, ביטוח חיים ושיניים וטיסות מוזלות לבני המשפחה והחברים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסדייליםEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: